کمک 23 میلیون تومانی دانش آموزان سردشتی به سیل زدگان

کدخبر: ۲۷۸۶۲۷
رییس آموزش و پرورش سردشت گفت: دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی این شهرستان 230 میلیون ریال به سیل زدگان کشور کمک اهدا کردند.

به گزارش اقتصادنیوز، سیدنجم الدین سمیعی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: جمع آوری این کمک ها در قالب مراسم شکوه همدلی و همراهی با هموطنان در استان های سیل زده توسط آموزش و پرورش این شهرستان انجام شد.
وی اظهار داشت: در راستای اجرای این مراسم 24 هزار پاکت در بین دانش آموزش 378 مدرسه مقاطع تحصیلی سطح این شهرستان توزیع شد.
سمیعی با قدردانی از کمک و همنوع دوستی دانش آموزان و همکاران فرهنگی این شهرستان گفت: این حرکت با استقبال بی نظیری مواجه و کمک های جمع آوری شده نیز با هماهنگی جمعیت هلال احمر به دست سیل‌زدگان خواهد رسید.
به گزارش ایرنا، با همکاری اقشار مختلف مردم و خیّران شهرستان سردشت، محموله کمک های خودجوش مردمی که شامل هفت هزار بسته معادل 85 هزار قرص نان بود، نیز در هفته جاری به مناطق سیل زده لرستان ارسال شد.
در همین راستا برای بازگشایی راه های استان ایلام و احداث سیل بند نیز شماری از اعضای گروه های جهادی سردشت به همراه ماشین آلات سنگین و خوروهای راهسازی به مناطق سیل زده اعطام شده اند.
24 هزار و 450 دانش آموز در سطح شهرستان سردشت مشغول تحصیل هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک