در بازدید از مناطق سیل‌زده خوزستان؛

قاسم‌سلیمانی: عرب‌ها خیمه‌گاه ما هستند

کدخبر: ۲۷۸۷۰۰
اقتصادنیوز؛ قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه عرب‌ها خیمه گاه ما هستند و به وجود آن‌ها افتخار می‌کنیم، گفت: همه ما با هر زبان و گویش با هم برادریم و کنار هم خواهیم بود.
قاسم‌سلیمانی: عرب‌ها خیمه‌گاه ما هستند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا؛ قاسم سلیمانی روز جمعه با حضور در روستای مزرعه سه بخش شاوور شهرستان شوش در جمع مردم سیل زده افزود: رهبر معظم انقلاب از تمام مشکلات مناطق سیل زده خبر دارند.

وی داعش و جنگ را بحران دانست و گفت: سیل بحران نیست و می‌توان با بسیج امکانات مشکلات ناشی از آن را برطرف کرد.

سلیمانی که با زبان عربی با سیل زدگان سخن می‌گفت، افزود: تمام مردم از عرب، لر، کرد، بلوچ، ترک و سایر اقوام برای کمک به سیل زدگان استان‌های لرستان و خوزستان آمده اند که به آن‌ها افتخار می‌کنیم.

فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه مردم شوش ارادت خاصی به امیرالمومنین و اهل بیت (ع) دارند، بیان کرد: مردم این شهرستان در اربعین حسینی خدمات زیادی به زائران ارایه می‌کنند که جای قدردانی دارد.

وی با اشاره به حضور همیشگی مردم شوش در صحنه ایستادگی و جهاد افزود: بیشترسیل زدگان از خدمات سپاه، ارتش و نیرو‌های مسلح قدردانی کردند درحالیکه از بدقولی برخی مسئولان گله داشتند.

سلیمانی با بیان اینکه عرب‌ها خیمه گاه ما هستند و به وجود آن‌ها افتخار می‌کنیم، گفت: همه ما با هر زبان و گویش با هم برادریم و کنار هم خواهیم بود.

وی افزود: اینکه بگوییم هیچ کاری در مناطق سیل زده صورت نگرفته بی انصافی است البته کوتاهی‌هایی شده، ولی هرگز به این مناطق بی توجهی نشده است.

اهالی روستای مزرعه سه، با یزله (پایکوبی) عربی به استقبال سردار سلیمانی رفتند.

احمد خادم سید الشهدا فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور، سردار سلیمانی را در بازدید از مناطق سیل زده شوش همراهی می‌کرد.

سلیمانی پس از بازدید از مناطق سیل زده بخش شاوور شوش با سیل زدگان این منطقه گفتگو کرد.

وی پیش از حضور در روستا‌های سیل زده شوش در شعیبه شوشتر نیز حاضر شده بود.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیروز پنجشنبه نیز از مناطق سیل زده شادگان در جنوب خوزستان دیدن کرده بود.

طغیان رودخانه‌های کرخه، دز و کارون تاکنون سبب آبگرفتگی بیش از ۲۷۰ روستا و بیش از یکصد هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی در خوزستان شده و حدود ۴۰۰ هزار نفر در معرض خطرات ناشی از این سیلاب قرار گرفتند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید