رانش زمین در محور مریانج- سولان

کدخبر: ۲۷۸۸۰۴
اقتصادنیوز: رئیس پلیس راه استان همدان از رانش زمین در محور مریانج- سولان خبر داد و گفت: تردد خودرو‌ها در محور فرعی مریانج به سولان انجام می شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ رضا عزیزی رئیس پلیس راه استان همدان  بیان کرد: با توجه به اتفاقات اخیر که در بسیاری از محور‌های اصلی  رانش زمین  را شاهد بودیم، در روز گذشته نیز محور فرعی مریانج_ سولان رانش کرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه این رانش خسارت آنچنانی نداشته و به صورت جزئی سطح جاده آسیب دیده و تردد در آن امکان پذیر است.

عزیزی با اشاره به رانش‌های گردنه اسدآباد، محور نورآباد- آورزمان و ریزش کوه در آزادراه عنوان کرد: متأسفانه در مدت اخیر شاهد رانش بسیاری از محور‌های اصلی بوده‌ایم که تردد در آن برای مدتی غیرممکن و محور‌ها مسدود شدند، اما برخی از محور‌ها را نمی‌توان مسدود کرد چرا که رسیدن به مقصد تنها از آن مسیر امکان پذیر است.

وی خاطرنشان کرد: عوامل  راهداری  همچنان در حال تلاش برای بازسازی محور آسیب دیده مریانج_ سولان هستند و رانندگان می‌توانند در آن تردد داشته باشند.

عزیزی در ادامه سخنانش به خبرنگار ایسنا یادآور شد: خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته تصادفی که منجر به مرگ و یا تلفات و خسارات سنگین شود، نداشته‌ایم.

رئیس  پلیس راه  استان همدان در پایان توصیه کرد: صبر و شکیبایی راننده شرطی مهم در سلامت او و سرنشینان خودرو است بنابراین راننده‌ای که این شرط مهم را به کار گیرد، از حوادث تلخی، چون تصادف در امان خواهد ماند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید