قرارداد نجومی رئال مادرید و آدیداس

کدخبر: ۲۷۸۸۸۴
​اقتصاد نیوز:روزنامه اسپانیایی مارکا می‌گوید باشگاه رئال مادرید و کمپانی آدیداس به زودی قرارداد جدید 12ساله‌ای امضا خواهند کرد که مبلغ آن 1.6 میلیارد یورو خواهد بود.
قرارداد نجومی رئال مادرید و آدیداس

 به گزارش اقتصاد نیوز ، درآمد رئال مادرید امسال کمتر از حدی خواهد بود که انتظار می‌رفت چرا که حذف رئال از لیگ قهرمانان اروپا ضربه بزرگی به درآمدهای این باشگاه خواهد زد. اما باشگاه رئال از بنیه‌ی مالی قوی‌ای برخوردار است که به گزارش روزنامه اسپانیایی مارکا در روزهای آینده با یک قرارداد بسیار بزرگ با کمپانی آدیداس بیش از پیش تقویت خواهد شد.

به ادعای مارکا، بر اساس قرارداد جدید رئال مادرید و آدیداس که توافق‌های آن انجام شده و تنها امضای نهایی قرارداد باقی مانده که در روزهای آینده انجام خواهد شد، آدیداس برای یک دوره 12ساله مبلغ 1.6 میلیارد یورو به رئال پرداخت خواهد کرد، یعنی حدود 120 میلیون یورو به ازای هر فصل.

مارکا می‌گوید رئال و آدیداس در سال 2016 به امضای قراردادی جدید نزدیک شده بودند اما تغییرات در سطوح کلان مدیریتی باشگاه آلمانی، امضای قرارداد را به تعویق انداخت. قرارداد قبلی آدیداس با رئال مادرید تا کمتر از یک سال دیگر به پایان می‌رسد. با امضای این قرارداد که مسلماً تا پیش از پایان فصل جاری انجام خواهد شد همکاری رئال و آدیداس تا سال 2031 تضمین شده و باشگاه اسپانیایی تبدیل به تیمی خواهد شد که آدیداس بیشترین مبلغ را برای قرارداد با آن پرداخت خواهد کرد.

بر اساس این قرارداد، آدیداس در استادیوم سنتیاگو برنابئو فروشگاهی رسمی دایر خواهد کرد که تبدیل به بزرگترین فروشگاه این برند آلمانی خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید