تشکیل یک فراکسیون جدید در مجلس برای پیگیری گام دوم انقلاب

کدخبر: ۲۷۹۳۷۲
اقتصادنیوز: فراکسیون پیگیری سیاست‌های اجرایی گام دوم انقلاب با 170 عضو در مجلس شورای اسلامی تشکیل شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، «محمد حسین فرهنگی» در جلسه علنی امروز - سه شنبه - مجلس شورای اسلامی در نشست خبری گفت: فراکسیون پیگیری سیاست‌های اجرایی گام دوم انقلاب با 170 عضو به منظور پیگیری بیانیه گام دوم انقلاب در مجلس شورای اسلامی تشکیل شد. 

وی با بیان این که این فراکسیون قصد دارد تا توجه دولت و مجلس شورای اسلامی را به موضوعات مهم این بیانیه جلب کند،افزود: از سوی دیگر توجه به تذکرات مقام معظم رهبری در خصوص رونق تولید نیز در دستور کار فراکسیون قرار دارد.

رییس فراکسیون پیگیری سیاست های اجرایی گام دوم انقلاب اظهار داشت: قرار است برای موضوعات مختلفی که در بیانیه مطرح شده است، کارگروه‌های تخصصی تشکیل شود واین موضوعات به صورت نظام‌مند در ابعاد مختلف پیگیری شود.

فرهنگی گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است، دیدگاه‌های حساسی وجود دارد که باید توجه ویژه‌ای به آنها شود. فراکسیون با تحلیل موضوعات مطرح شده، بیانیه‌هایی را صادر خواهد کرد و بعضا اگر نیاز به تسهیل قوانین باشد، اقدامات لازم انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت: در حوزه بین‌الملل مقام معظم رهبری تاکید کردند که در مقابل اقداماتی که دشمن علیه ما انجام داده است، اقدامات مجلس شورای اسلامی در شأن کشور نبوده است، فراکسیون در این زمینه مواردی را در دستور کار قرار داده است.

نماینده مردم تربیر در مجلس خاطرنشان کرد: در بعد نظارتی هم از فراکسیون‌های مختلف خواسته‌ایم تا در حوزه‌های تخصصی مربوط به هر یک از کمیسیون‌ها اقدامات لازم انجام گیرد.

فرهنگی با بیان این که از هر سه جریان سیاسی در این فراکسیون حضور دارند،اظهارداشت: یکی از محورهای فراکسیون توجه به اراده جوانان است که مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشتند، اگر اراده جوانان به چرخه تصمیم سازی کشور وارد شود، برکات زیادی را در کشور خواهد داشت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید