رژیم صهیونیستی به بهانه اعیاد یهودیان، اماکن مقدس مسلمان را بست

کدخبر: ۲۷۹۳۸۱
اقتصادنیوز: ماموران رژیم صهیونیستی در تجاوزی آشکار به اماکن مقدس مسلمانان و به بهانه برگزاری اعیاد آیین یهود، حرم ابراهیمی در الخلیل را به روی مسلمانان بستند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا به نقل از روزنامه 'الدستور' اردن، «حفظی ابوسنینه» مدیر حرم ابراهیمی در این باره اعلام کرد که ماموران رژیم صهیونیستی در تجاوزی آشکار صبح امروز حرم ابراهیمی واقع در شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری را به روی نمازگزاران مسلمان بستند تا شهرک‌نشینان یهودی جشن های مذهبی خود را برگزار کنند.

این روزنامه افزود: صدها تن از عناصر رژیم صهیونیستی به بهانه برگزاری اعیاد آیین یهود، در اطراف حرم ابراهیمی مستقر شده اند و به مسلمانان اجازه نمی دهند که وارد این حرم شوند و نماز ادا کنند.
از سوی دیگر محیط مقدس مسجد الاقصی نیز امروز شاهد تنش گسترده ای میان مسلمانان و صهیونیست های تندرو بود، به طوری که شماری از صهیونیست ها به همراه 'اوری ارئیل' وزیر کشاورزی رژیم صهیونیستی به ساحت مقدس مسجدالاقصی حمله ور شدند و این امر موجب بروز تنش میان شماری از آنان و مسلمانان شد.

**بازداشت 16 فلسطینی و شهادت یک کارگر جوان
روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی نیز امروز (سه شنبه) نوشت که نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی، با یورش به منازل شماری از فلسطینیان در کرانه باختری، 16 فلسطینی را دستگیر کردند.
ارتش رژیم صهونیستی بار دیگر ادعاهای واهی و همیشگی خود را در خصوص اتهامات این افراد تکرار و ادعا کرده است که این افراد به اتهام اقدامات مرتبط با تروریسم دستگیر شده اند.
طبق آمارهای رسمی هیئت امور اسیران فلسطینی (وابسته به سازمان آزادی بخش فلسطین)، تاکنون بیش از 5700 فلسطینی توسط عوامل رژیم صهیونیستی دستگیر شده و در اسارت صهیونیست ها به سر می برند.
به نوشته خبرگز اری فلسطینی وفا، یک کارگر فلسطینی نیز در اثنای تعقیب و گریز از سوی ماموران رژیم صهیونیستی از ارتفاع سقوط کرد و به شهادت رسید.
این کارگر جوان فلسطینی در منطقه 'جنین' در شمال کرانه باختری به شهادت رسید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید