بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

پایان دیکتاتوری آل‌سعود نزدیک است

کدخبر: ۲۷۹۹۵۳
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی اقدام وحشیانه آل‌سعود در اعدام جوانان عربستانی را محکوم و تأکید کرد که پایان شب سیاه دیکتاتوری آل‌سعود نزدیک است.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، متن بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی اعدام جمعی از فعالان مذهبی و اجتماعی به صورت دسته جمعی توسط رژیم آل‌سعود به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

رژیم مستبد و خون‌ریز سعودی بار دیگر در اقدامی ددمنشانه و غیرانسانی با اعدام دسته‌جمعی 37 فعال مذهبی و اجتماعی، خون جمعی از مسلمانان مبارز را ریخت و برگی دیگر بر سیاهه جنایت‌های خود افزود.

حکام سعودی در پناه سکوت مدعیان حقوق بشر وقیحانه در بلاد مسلمین خونریزی می‌کنند و با دلارهای نفتی دهان سازمان‌ها و مجامع جهانی را می‌بندند.

هنوز شعله‌های آتش‌افروزی سعودی‌ها در عراق و سوریه زبانه می‌کشد و یمن در غم کودکان و زنان شهیدش می‌سوزد.


جامعه مدرسین حوزه علمیه قم این اقدامات سفاکانه و ضد بشری را شدیداً محکوم می‌کند و اعلام می‌دارد که پایان شب سیاه خفقان، دیکتاتوری و خونریزی آل‌سعود نزدیک است و جبهه عظیم مجاهدان مسلمان حرمین‌شرفین و سایر سرزمین‌های مقدس را از چنگال ستم ورزی فرزندان شیطان رها خواهد کرد.

چهره تزویر و ریاکاری مدعیان حقوق بشری سال‌هاست رسوا و آشکار شده است و همه این حقیقت را می‌دانند که هویت این نهادها و سازمان‌ها مملو از دروغ و فساد است.

دنیای اسلام باید مقابل ظلم و فساد این حکام خبیث سعودی بایستد و پرچم عزت اسلام را در مقابل جبهه ظلم و کفر و استکبار برافراشته نگه دارد.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

محمد یزدی

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید