بررسی مسیر قهرمانی پرسپولیس

کدخبر: ۲۷۹۹۶۲
​اقتصاد نیوز:پرسپولیس با یک بازی بیشتر نسبت به استقلال، 6 امتیاز بیشتر هم نسبت به این تیم دارد. البته بازی‌های پیش‌روی پرسپولیس کمی دشوارتر از استقلال است؛ در صورتی که آبی‌ها امروز پدیده را در مشهد شکست دهند.
بررسی مسیر قهرمانی پرسپولیس

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل ازسایت نود، پرسپولیس با کسب امتیاز مقابل سپاهان، جدی‌ترین شانس قهرمانی لیگ هجدهم باقی ماند. این تیم حالا 56 امتیاز شده و با تیم دوم جدول 5 امتیاز اختلاف دارد. البته استقلال هنوز دیدار این هفته‌اش را برگزار نکرده و با برد در دیدار فردا مقابل پدیده می‌تواند به سه امتیازی پرسپولیس برسد.

با توجه به اینکه استقلال تفاضل گل بهتری هم نسبت به پرسپولیس دارد، باید علاوه بر پیروزی در بازی‌های پیش‌روی، در انتظار شکست شاگردان برانکو هم بماند تا به آن‌ها برسد. هر چند که هفته‌های زیادی تا پایان فصل نمانده، ولی آبی‌ها بعد از دیدار با پدیده، بازی‌های نسبتا ساده‌تری هم نسبت به حریف قرمزپوش‌‌اش در پیش دارد. بیشترین امید شفر به بازی هفته آینده پرسپولیس در تبریز مقابل تراکتورسازی است. دیداری که تا حد زیادی قهرمان فصل را تعیین می‌کند. پرسپولیس با فرمی که در این هفته‌ها نشان داده، بعید است شکست بخورد و بازیکنان تراکتورسازی هم مقابل هواداران‌شان قصد دارند اعاده حیثیت کنند. بعد از مسابقه فردا پدیده و استقلال به میزبانیِ پدیده، جدول بازی‌ تیم‌های مدعی به این شرح است:

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید