خطرناک‌ترین مهاجم لیگ فوتبال در نیم‌فصل دوم چه کسی است؟

کدخبر: ۲۸۰۱۴۴
​اقتصاد نیوز:برای حدس زدن خطرناک‌ترین مهاجم نیم‌فصل دوم باید سری به اصفهان و تیم علیرضا منصوریان زد.
خطرناک‌ترین مهاجم لیگ فوتبال در نیم‌فصل دوم چه کسی است؟

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از سایت نود، خطرناک‌ترین مهاجم لیگ برتر در نیم‌فصل دوم کدام بازیکن است؟ نگاهی به جدول بهترین گلزنان می‌گوید که کی‌روش می‌تواند محتمل‌ترین پاسخ به این سوال باشد. مهاجمی که توانست عقب ماندن کوتاه مدتش از علیپور را جبران کرده و خود را به تنهایی به صدر جدول برساند. علیپور و استوکس و دیگر بالانشینان هم شاید گزینه‌های بعدی باشند. بهترین مهاجم لیگ برتر در نیم فصل دوم اما هیچ کدام از این گزینه‌ها نیست. باید دنبالش بگردیم که خودش پدیده نیم‌فصل دوم است و مهاجمش هم می‌تواند همین لقب را از آن خود کند. امیرارسلان مطهری از ذوب‌آهن که آماری شگفت‌انگیز در لیگ برتر و آسیا داشته است.

کی‌روش، علیپور، پریرا و پاتوسی و مطهری ستاره‌ای هستند که در نیم‌فصل دوم عملکرد خوبی داشته‌اند و روی گل‌های تیم‌شان تاثیرگذار بوده‌اند. اگر بخواهیم این گزینه‌ها را به آنهایی که همزمان در آسیا هم حضور داشته‌اند محدود کنیم به سه گزینه مطهری، پاتوسی و علیپور می‌رسیم. عملکرد نیم‌فصل دوم این سه بازیکن در در جدول زیر مشخص است.

از بین بازیکنانی که فقط در لیگ برتر حضور داشته‌اند، پریرا با 6 گل و یک پاس گل اوضاع بهتری از همه دارد . بعد از او کی‌روش با 5 گل و یک پاس گل است. قاسمی‌نژاد هم سه گل زده که به همراه پاتوسی می‌توانند در بازی امروز آمارشان را بهتر کنند. با این حال آمار آن‌ها هم کمرنگ‌تر از مطهری است.

ارسلان مطهری ستاره بی‌چون و چرای ذوبی‌ها در آسیا بوده که بیشتر گل‌های این تیم را به ثمررسانده و در لیگ برتر هم نقش اساسی در موفقیت تیمش و رسیدنش از رده‌های انتهایی به نیمه بالایی جدول دارد. بازیکنی که آمار 25 درصد تبدیل شوت‌های‌اش به گل نشان از خطرناک و چارچوب شناس بودنش می‌دهد.

مطهری که مدتها بود افت کرده بود و حضورش در لیگ برتر و عجمان با ناکامی همراه بود حالا باز هم به همان مهاجم آماده نفت تهران تبدیل شده است. مهاجمی که در میان اسم و رسم‌دارهای لیگ برتر توانسته عنوان خطرناک‌ترین مهاجم نیم‌فصل دوم را از آن خود کند.  

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید