رئیس سازمان پدافند غیرعامل مدعی شد؛

«مهم‌ترین تهدید سال» شبکه‌های اجتماعی هستند!

کدخبر: ۲۸۰۱۶۵
اقتصادنیوز؛ غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل «مهم‌ترین تهدید سال» را "شبکه‌های اجتماعی" دانست.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا؛ رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به حوزه های 'دستورکار 2030 برای توسعه پایدار' موسوم به سند 2030، گفت: بیشتر این حوزه‌ها از منظر پدافند غیرعامل تهدید محسوب می شود.

غلامرضا جلالی

غلامرضا جلالی روز شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، با بیان این که سازمان پدافند غیرعامل مستندات مربوطه تمامی موارد را بررسی کرده است، اظهار داشت: مهم ترین تهدید در سال جاری شبکه های اجتماعی هستند.

وی با اشاره به اهمیت فضای مجازی و بیان این که شبکه های اجتماعی زیرساخت حیاتی محسوب می شوند، همکاری حوزه های علمیه و دانشگاه ها در جهت تهیه و تدوین مبانی شبکه های مجازی منطبق با فرهنگ ایران اسلامی را خواستار شد.

سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز نیز آمادگی حوزه های علمیه در خصوص همکاری در مطالعات مسائل شرعی فضای مجازی را اعلام کرد و بررسی مباحث فقهی در حوزه پدافند غیرعامل و یاری رسانی در جهت آگاه سازی جوانانی که سواد رسانه ای کافی و آگاهی از تهدیدات فضای مجازی ندارند را از وظایف حوزه ها برشمرد.

سند جهانی توسعه پایدار 2030 با موضوع ارتقای سطح سواد و افزایش کیفیت آموزش، اما به گفته بسیاری از منتقدان با هدف ضربه زدن به مسائل فرهنگی کشور در سال 95 تصویب شد. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید