۵ گوشی اندرویدی و ارزان قیمت موجود در بازار ایران +قیمت و عکس

کدخبر: ۲۸۰۳۷۶
اقتصاد نیوز: بازار موبایل کشورمان تحت تاثیر افزایش قیمت ارزها نوسانات زیادی داشته و قیمت برخی گوشی های با افزایش بسیار زیادی مواجه شده است.
۵ گوشی اندرویدی و ارزان قیمت موجود در بازار ایران +قیمت و عکس

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از آی تی رسان، می‌خواهیم ارزان‌ترین گوشی‌های موجود در بازار ایران را به شما معرفی کنیم؛ البته شاید بتوانید گوشی‌های ارزان‌تری هم پیدا کنید اما حتما بدون سیستم عامل (غیر هوشمند) خواهند بود یا اندرویدفون‌هایی از برندهای متفرقه و باکیفیت بسیارپایین! بنابراین اگر قصد خرید یک دستگاه اندروید ارزان‌ قیمت را دارید و در عین حال می‌خواهید از آن به خوبی استفاده کنید و یا به عبارت دیگر دوست ندارید پول‌تان را دور بریزید ادامه مطلب را بخوانید.

 

 نوکیا 1

نوکیا 1 ارزان‌ترین اندرویدفون موجود در بازار آشفته این روزها است که با توجه به قیمت فعلی دلار قیمت بسیار مناسبی دارد. این گوشی تنها گزینه قابل توصیه در محدوده قیمت زیر 1 میلیون تومان است که البته باید به اندازه قیمتش از آن توقع داشته باشید. با این وجود اگر به دوربین خیلی خوب و توان پردازشی بالا نیازی ندارید، نوکیا 1 به خوبی می‌تواند نیازهای روزمره یک کاربر عادی را برآورده نماید.

طراحی زیبا، مقاومت نسبی در برابر آب و گرد و غبار، اندروید 8.1 نسخه Go و همچنین پشتیبانی از شبکه ارتباطی نسل چهارم از مهمترین مزایا و در مقابل، دوربین‌های ۵ و ۲ مگاپیکسلی بدون فوکوس اتوماتیک، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی، تراکم پیکسلی پایین صفحه نمایش (در حدود 218ppi) و در پایان چیپست مدیاتک با پردازنده 1.1 گیگاهرتز، از مهمترین نقاط ضعف این مدل به شمار می‌روند. با توجه به آنچه گفتیم اگر قصد خرید نوکیا 1 را دارید می‌توانید آن را در رنگ‌های آبی یا قرمز و با قیمت تقریبی ۸۵۰ هزار تومان از بازار تهیه کنید.

سامسونگ گلکسی J2 Core

همیشه هواوی در بازار ارزان‌قیمت‌ها نمایندگان زیادی داشت اما ظاهرا سیاست این غول چینی تغییر کرده و رقابت در رده‌های میانی و بالای بازار را ترجیح می‌دهد. به هرحال دومین پیشنهاد مقرون به صرفه ما هم به سامسونگ اختصاص دارد. گلکسی J2 Core ارزان‌ترین دستگاه برند سامسونگ است که لباس جدید محصولات این کمپانی را بر تن کرده و همین موضوع به تنهایی می‌تواند برایش مزیتی محسوب شود. مطابق انتظار، این گوشی هم یک دستگاه قدرتمند محسوب نمی‌شود ولی برای انجام کارهای روزمره به عنوان یک گوشی اندروید ارزان‌ قیمت کافی است و مهم‌تر آن که ظاهر آبرومندی هم دارد!

مزایایی که می‌توانند شما را به خرید گلکسی J2 Core ترغیب کنند عبارتد از: طراحی نسبتا زیبا و به‌روز، پشتیبانی از شبکه ارتباطی نسل چهارم، اندروید 8.1 نسخه Go، دوربین سلفی با کیفیت قابل قبول و پشتیبانی از قابلیت USB On-The-Go و از سوی دیگر نقاط ضعفی مانند دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی (البته با فوکوس اتوماتیک)، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی و حافظه رم ۱ گیگابایتی می‌توانند باعث انصراف از خرید آن شوند. این گوشی را در رنگ‌های مشکی، طلایی و بنفش می‌توانید با قیمت تقریبی ۱/۳ میلیون تومان خریداری نمایید.

 
 سامسونگ گلکسی A10

سومین گزینه امروز هم به سامسونگ تعلق دارد. معمولا گوشی‌های سری A سامسونگ میان‌رده‌های گران قیمت این برند را شامل می‌شدند اما با شیوه جدید نامگذاری این سری، ظاهرا سیاست سامسونگ هم دچار تغییراتی شده است. حالاگلکسی A10 ارزان‌ترین عضو جدید این سری محسوب می‌شود و در محدوده قیمت کمتر از ۲ میلیون تومان از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار است. در نگاه اول طراحی جدید با نمایشگر تمام صفحه این دستگاه جلب توجه می‌کند و امکانات قابل قبول هم به جذابیت آن می‌افزاید؛ همچنین نمایشگر تمام صفحه ۶/۲ اینچی از نوع IPS LCD، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، ۲ گیگابایت حافظه رم، دوربین‌ اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید 9.0 (Pie)، چیپست Exynos 7884 با پردازنده ۸ هسته‌ای از مهمترین مزایای گلکسی A10 و در مقابل، تراکم پیکسلی متوسط نمایشگر و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی از مهم‌ترین نقاط ضعف این گوشی هستند.

گلکسی A10 با قیمتی در حدود ۱/۹ میلیون تومان در بازار موجود است.

هواوی Y6 2019

چهارمین پیشنهاد ما و شاید بهترین پیشنهاد امروز محصولی از هواوی است. هواوی Y6 2019 تنها گزینه ارزان قیمتی است که سنسور اثر انگشت دارد و با ویژگی‌هایی مانند نمایشگر ۶/۱ اینچی تمام صفحه، طراحی زیبا، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با فوکوس اتوماتیک تشخیص فاز، سیستم عامل اندروید 9.0، سیستم تشخیص چهره کاربر و پشتیبانی از نسل چهارم شبکه ارتباطی Cat6، انتخاب بسیار مناسبی به نظر می‌رسد. نقاط ضعف کوچکی از جمله تراکم پیکسلی متوسط صفحه نمایش و جنس پلاستکی بدنه هم در این محدوده قیمتی اهمیت زیادی ندارد.

هواوی Y6 2019 را می‌توانید با قیمت تقریبی ۱/۹ میلیون تومان از بازار تهیه کنید.

 سامسونگ گلکسی M10

به تازگی سامسونگ سری جدیدی از گوشی‌های اندروید ارزان‌ قیمت را تحت عنوان M به بازار عرضه کرده و گلکسی M10ارزان‌ترین عضو این خانواده محسوب می‌شود. این گوشی نیز همانند محصولات جدید سامسونگ از زبان طراحی نوین این برند بهره می‌گیرد و با داشتن مشخصاتی مناسب از ارزش خرید بالایی برخوردار است. اگر چشم بر ایرادهایی از جمله تراکم پیکسلی متوسط نمایشگر و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی ببندید، با خرید گلکسی M10، یک اسمارتفون با قدرت پردازشی مناسب، در کنار مزایایی همچون صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت قابل قبول، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، ۳ گیگابایت حافظه رم، دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای ۱۳ و ۵ مگاپیکسل و تکنولوژی اتوفوکوس تشخیص فاز و قابلیت تشخیص چهره برای بازگشایی قفل دستگاه را خواهید داشت.

گلکسی M10 را می‌توانید با قیمت تقریبی ۲ میلیون تومان خریداری کنید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید