وزارت نفت، ادعای نماینده‌ای را که بیست وچند میلیون حقوق می‌گیرد، تکذیب کرد

کدخبر: ۲۸۰۴۵۱
اقتصادنیوز: اعتماد نوشت: هدایت‌الله خادمی، عضو کمیسیون انرژی مجلس که هفته گذشته برای سوال پای وزیر را به مجلس کشاند، این‌بار ادعایی جدید درباره وزیر نفت را مطرح کرده است.

به گزارش اقتصادنیوز، این روزنامه در ادامه نوشت: هدایت‌الله خادمی با اشاره به انتشار اخباری درباره اتفاقات اخیر در دفتر وزیر نفت و ورود یک نهاد امنیتی به مسائل رخ داده در دفتر زنگنه گفت: «طبق شنیده‌ها در دفتر وزیر نفت برای نیروی‌های خدماتی حسابی باز شده است.» 

او ادامه داد: «برخی اعضای دفتر زنگنه از مراجعه‌کنندگان دفتر، افراد دارای قرارداد با وزارت نفت، موسسان شرکت‌های نفتی و گازی و موارد اینچنینی درخواست واریز مبلغی به حساب نیروهای خدماتی جهت انجام کارشان را داشتند و در ادامه نیروهای خدماتی این مبالغ واریزی به حساب‌شان را تحویل مسوولان دفتر آقای زنگنه می‌دادند و حتی آنجا برای این کار دستگاه کارتخوان گذاشته بودند.»

به گفته او، نهادهای نظارتی وارد موضوع شده‌اند لذا باید فرصت داد تا از جزییات این ماجرا دقیق‌تر مطلع شویم.

خادمی در پایان گفت: «در حال حاضر موضوع باز کردن حسابی جداگانه توسط برخی اعضای دفتر زنگنه را در حال پیگیری و بررسی هستیم و همواره نهادهای امنیتی در حال پیگیری این مساله هستند. البته در رابطه با این موضوع در کمیسیون طرح سوال کرده‌ام و به زودی از آقای زنگنه این مساله را خواهم پرسید.»

در ادامه روابط عمومی وزارت نفت درباره اظهارات هدایت‌الله خادمی توضیحاتی ارایه کرد. متن اطلاعیه روابط عمومی وزارت نفت به این شرح است: «اظهارات آقای هدایت‌الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، مبنی بر اینکه «مسوولان دفتر زنگنه با کارتخوان از مراجعه‌کنندگان پول می‌گرفتند/ ورود نهادهای نظارتی به این مساله» از اساس کذب محض، بی‌پایه و اساس و یک داستان‌سرایی برخاسته از اوهام به قصد تشویش اذهان عمومی است. مزید اطلاع عموم اعلام می‌کنیم که اداره کل روابط عمومی وزارت نفت در 28 اسفند سال گذشته در اطلاعیه‌ای دریافت مبالغی توسط کارکنان دفتر وزیر نفت از مراجعه‌کنندگان را تکذیب کرده و بازنشر دوباره و بدون کم و کاست این خبر خلاف واقع را، آن هم پس از گذشت بیش از یک ماه جای تعجب و تامل می‌دانیم. به نظر می‌رسد این ادعاهای کذب از سوی افرادی مطرح می‌شود که بیشتر عطش دیده شدن و مطرح شدن را دارند. ضمن آنکه همان‌گونه که پیش از این نیز اعلام شده بود، وزارت نفت ادعاهای مطرح شده در این باره را از طریق مراجع ذی‌صلاح قانونی پیگیری خواهد کرد.»

گفتنی است مدتی قبل با انتشار فبش حقوقی هدایت الله خادمی،مشخص شد وی بیست وچندمیلیون نومان از وزارت نفت حقوق می گیرد. وی که از مدیران نفتی سابق است در واکنش به انتشار خبر حقوق نجومی اش اظهار داشت این مبلع حق اوست و افراد دیگری هم هستند که بیش از او حقوق می گیرند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید