طلبه‌ای که از تصویرش سوءاستفاده شده بود از مهناز افشار شکایت کرد

کدخبر: ۲۸۰۶۰۲
اقتصادنیوز : طلبه‌ مازندرانی که ضدانقلاب از تصویرش سوءاستفاده کرده بود از مسببان بازنشر این مطالب، شکایت کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس ،سیدغفار دریاباری صاحب صفحه‌ای که صفحه‌ای تقلبی در توییتر با استفاده از عکسش باز شده بود و با انتشار توییتی درباره حشدالشعبی خبرساز شد، درباره نحوه اطلاعش از این اتفاق گفت: چند روز پیش بود که یکی از دوستان نزدیکم به من پیام داد که در فضای مجازی از تصویر من سوءاستفاده می‌کنند و صفحه‌ای به نام سیدمصطفی حجازی مطالبی را علیه حشدالشعبی منتشر می‌کند. 

پیش از مشخص شدن تقلبی بودن این صفحه مهناز افشار به توییت خبرساز این صفحه تقلبی واکنشی نشان داد و البته خیلی زود آن را حذف کرد. این طلبه مازندرانی دراین‌باره افزود: من با کسی که با استفاده از تصویر من سوءاستفاده می‌کند حرفی ندارم، او یک فرد معاند و بی‌معرفت است اما حرف حساب من با سلبریتی‌هایی است که مطالب را بدون تحقیق منتشر می‌کنند و منجر به یتیم شدن فرزندان این روحانی همدانی شدند.

وی درباره علت این سوءاستفاده از تصویر روحانیت گفت: ضدانقلاب با این کار خود قصد داشت دو تا کار را انجام دهد، یک وجهه طلبه‌هایی که برای کمک مردم سیل‌زده آمده بودند را خراب کنند و دوم کمک‌های برادران حشدالشعبی را در مناطق سیل زده زیر سوال ببرند و نتیجه‌اش این شد که یک فرد روحانی در همدان جانش را از دست داد. اما ضدانقلاب و کسانی که به ظاهر قصد دارند انقلاب  و روحانیت را تخریب کنند بدانند که ما تا پای جان پای این نظام ایستاده‌ایم.

دریاباری درباره حضورش در شبکه‌های اجتماعی هم گفت: من تا  پیش از این که این جریانات به وجود بیاید هیچ صفحه توییتری و یا اینستاگرامی نداشتم و فقط در تلگرام فعالیت می‌کردم. به نظر خودم این تصویر منتشر شده از من نیز از  مطلبی که  سال گذشته درباره سیدالشهدا  در تلگرام نوشت برداشته شده و حالا توسط آن صفحه جعلی مورد سوءاستفاده قرار گرفته است.

وی در پایان درباره اضافه کرد: سخت در حال پیگیری هستم تا با افرادی که از این فضا سوءاستفاده کردند برخورد شود، حتی به همین منظور وکیل اختصاصی گرفتم و از این افراد هم شکایت کرده‌ام.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید