رسیدگی دادگاه جرائم اقتصادی به پرونده‌ای با 220 شاکی

کدخبر: ۲۸۰۶۰۳
اقتصادنیوز : رئیس دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی اصفهان گفت: دادگاه به اتهامات جهانگیر حجتی نجف‌آبادی که مبالغ زیادی از تعداد حدود 220 نفر شاکی تحت عنوان قرارداد مضاربه و جعاله دریافت و اموال آنان را حیف‌ومیل کرده، رسیدگی کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس ،قاضی علی‌مراد نجف‌پور پیش از ظهر امروز در حاشیه ششمین جلسه دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی در جمع خبرنگاران عنوان کرد: دادگاه به اتهامات جهانگیر حجتی نجف‌آبادی که با ثبت شرکت علمی آموزشی حجت نوین با مسؤولیت محدود و تبلیغ آن در روزنامه‌ها مبالغ زیادی از تعداد حدود 220 نفر شاکی تحت عنوان قرارداد مضاربه و جعاله دریافت و اموال آنان را حیف‌ومیل کرده، رسیدگی کرد.

 رئیس دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی اصفهان گفت: پیش‌تر به شکایت 186 شاکی رسیدگی و رأی قطعی صادر شده، این پرونده مربوط به 31 نفر شاکی باقی‌مانده است که امروز مورد رسیدگی قرار گرفت و متهم به اتهام انتسابی اقرار کرد، دادگاه با اعلام ختم رسیدگی در فرجه مقرر قانونی اقدام به صدور رأی خواهد کرد.

وی تصریح کرد: متهمان ردیف دوم و سوم فرزند و همسر جهانگیر حجتی هستند که دادگاه به اتهامات آن‌ها نیز رسیدگی کرد و تصمیم مقتضی اتخاذ خواهد شد.

  جهانگیر حجتی متهم است به اخلال در نظام اقتصادی از طریق وصول وجوه کلان به صورت قبول سپرده اشخاص حقیقی تحت عنوان مضاربه و سرمایه‌گذاری در شرکت حجت نوین که موجب حیف‌ومیل اموال مردم شده است. وی با وعده سود 42 تا 72 درصد مبلغ حدود 12 میلیارد ریال از سپرده‌گذاران دریافت کرده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید