مردم از دولت طلبکار شده‌اند

کدخبر: ۲۸۰۶۱۵
اقتصادنیوز: رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی گفت: هر چیزی از دولت خواستیم و مطالبه کردیم مردم در مقابل طلبکار شده‌اند و دولت را پاسخگو می‌دانند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، علی قربانی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی بازسازی مناطق سیل زده خراسان شمالی، اظهار کرد: این روزها به هریک از مناطق که می‌رویم مورد تهدید قرار می‌گیریم چرا که به خاطر ساخته نشدن فلان پل یا جاده رأی نمی‌آوریم، مردم باید در جریان محدودیت منابع باشند و ضروریات را درک کنند.

قربانی با تأکید بر اینکه کشور ایران جز کشورهای آسیب خیز است و اعتبارات عمرانی پاسخگوی نیاز گسترده فعلی نیست، عنوان کرد: مسئولان باید اعتبارات تخصیص یافته را به گونه‌ای ساماندهی کنند که مردم بتوانند روی پای خودشان بایستند.

وی با بیان اینکه تمام بودجه عمرانی امسال کشور حتی جوابگوی خسارات سیل نیست، گفت: وقتی تمام منابع تعریف شده‌اند و با بحران دور از انتظار مواجه می شویم باید بتوانیم از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنیم.

نماینده مردم بجنورد، گرمه، جاجرم، راز و جرگلان و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: منتظر دریافت پول و اعتبارات تهران نمانید و هر چه زودتر عملیات ساخت مسکن را آغاز کنید چراکه با توجه به شرایط جوی از مهر ماه دیگر کاری به صورت عملیاتی انجام نخواهد شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید