سرنوشت نامشخص 3جوان در رودخانه 108 کیلومتری

کدخبر: ۲۸۰۶۲۰
اقتصادنیوز: رییس هلال احمر مشگین شهر گفت: 3جوان در رودخانه قره سو مشگین شهر به دلیل بی‌احتیاطی دچار حادثه شده و تاکنون سرنوشت مشخصی ندارند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، شهرام ابراهیمی در گفت‌وگویی اظهار کرد: عصر امروز 3 جوان که به احتمال زیاد اهل شهرستان اردبیل هستند جهت ماهیگیری به رودخانه قره سو در حوالی روستای ارباب‌کندی شهرستان مشگین شهر رفته بودند که متاسفانه به احتمال زیاد در آب غرق شده و تاکنون سرنوشت مشخصی ندارند.

وی افزود: نیروهای امدادی هلال احمر، مرکز فوریت‌های پزشکی، آتش نشانی و نیروی انتظامی در محل حادثه حضور داشته و هماهنگی لازم با مدیریت بحران استان انجام شده است.

رییس هلال احمر شهرستان مشگین شهر بیان داشت: عملیات جستجوی این افراد با حضور تیم‌های جستجو و غواصان در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عصر امروز 4جوان اردبیلی در رودخانه قره سو شهرستان مشگین شهر به دلیل بی‌احتیاطی دچار حادثه می‌شوند که یک نفر از آنان نجات یافته و 3نفر دیگر وضعیتی نامشخص دارند.

گفتنی است؛ رودخانه قره‌سو یکى از مهم‌ترین رودخانه‌هاى منطقه مشگین‌شهر، دشت مغان و اردبیل است که به رود مرزى ارس مى‌ریزد. این رودخانه از به هم پیوستن دو شعبه دامنه‌هاى شمال غربى کوهستان تالش و دامنه‌هاى شمال شرقى کوه‌هاى بزغوش به وجود مى‌آید. این رودخانه آب‌هاى عمده مشگین‌شهر، اردبیل و خلخال (از جمله قورى‌چاى و بالیقلى‌چاى) را دریافت مى‌کند. طول این رودخانه ۱۰۸ کیلومتر است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید