عارف: یارانه‌های پنهان باید شفاف‌سازی شود

کدخبر: ۲۸۱۱۵۶
اقتصادنیوز: رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: یارانه های پنهان باید شفاف سازی و از این منابع برای اصلاح زیرساخت ها بهره برداری شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خانه ملت، محمدرضا عارف با بیان این مطلب اضافه کرد: ساماندهی یارانه ها، افزایش تولید و اصلاح زیرساخت ها را به همراه خواهد داشت.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر لزوم هدفمندی یارانه ها در کشور، تصریح کرد: پرداخت یارانه پنهان در اقتصاد کشور بحثی جدی است و ساماندهی آن عزم همه جانبه می طلبد.

رئیس فراکسیون امید مجلس گفت: یکی از مواردی که این فراکسیون در حوزه اقتصادی با اولویت دنبال می کند، ساماندهی یارانه ها است؛ بحث جدی و قدیمی هدفمندی یارانه ها، این موضوع دهه 70 و 80 باید به صورت جدی و عملی دنبال و اجرایی شود.

به گفته عارف، یارانه ها باید هدفمند و به افراد ذی حق پرداخت شود و یارانه های پنهان نیز باید شفاف شود و از این منابع برای افزایش تولید، اصلاح زیرساخت ها و رفاه اجتماعی بهره گرفت.

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی ابراز امیداوری کرد با همکاری دستگاه های دیگر موضوع هدفمندی واقعی یارانه ها در قالب یک طرح امسال در مجلس مصوب شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید