بطحایی در نماز جمعه: بر عدم اجرای سند ۲۰۳۰ نظارت کامل داریم

کدخبر: ۲۸۱۱۷۳
اقتصادنیوز: وزیر آموزش و پرورش در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه گفت: بنده اعلام می کنم که بر عدم اجرای سند ۲۰۳۰ نظارت کامل داریم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سید محمد بطحائی وزیر آموزش و پرورش در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه در تهران اظهار کرد: آموزش و پرورش مصمم هست تا چشم اندازهای مهم که در راستای اجرایی شدن اهداف رونق تولید است را مدنظر قرار دهد.

وی افزود: یقین دارم در آینده‌ای نه چندان دور آموزش و پرورشی را می‌سازیم که در حد و اندازه مردم ایران اسلامی باشد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به درخواست‌های مردمی که در نامه‌های مردمی به دست وی رسیده است، گفت: مردم درخواست داشتند تا ما مراقبت و نظارت بیشتری در عدم اجرای سند ۲۰۳۰ داشته باشیم که این موضوع هم از اهداف ما است نه تنها برای اجرای سند ۲۰۳۰ ما نظارت بیشتری داریم بلکه برای اجرای هر سندی در حوزه آموزش و پرورش دقت داریم.

بطحائی ادامه داد: آموزش پرورش ما باید محیط امن و مؤثری داشته باشد و خانواده‌ها نباید هیچ نگرانی از حضور فرزندان خود در مدارس داشته باشند.

وی با اشاره به درخواست‌های مردمی که از در نامه‌هایی از سوی ستاد نماز جمعه به دستش رسیده، گفت: مردم گفته بودند تعطیلی و روزهای تعطیل مدارس زیاد است و از ما خواسته بودند بر این مورد بازنگری داشته باشیم، من همین جا اعلام می‌کنم این موضوع را قطعاً پیگیری می‌کنم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید