بازیکنان استقلال در صف فروش

کدخبر: ۲۸۱۱۸۷
اقتصاد نیوز:باشگاه استقلال برای تامین هزینه های خود به دنبال سیاست فروش بازیکنان است.
بازیکنان استقلال در صف فروش

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از ورزش سه، افزایش هزینه های تیم داری و مشکلات مالی در استقلال به تبع تمامی تیم های لیگ برتری باعث شده تا استقلالی ها به دنبال منابع درآمدی جدیدی بروند.

عدم دریافت حق پخش و مبلغ ناچیز تبلیغات محیطی در کنار مشکلات با اسپانسر داخلی باشگاه باعث شده تا استقلال مشکلات مالی زیادی داشته باشد و حالا فتحی که سال گذشته دو ترانسفر پر درآمد در کارنامه خود داشت، به دنبال انتقال هر چه بیشتر بازیکنان است.

در شروع این سیاست اللهیار صیادمنش با مبلغ یک میلیون دلار به فنر باغچه فروخته شد اما امیرحسین فتحی می گوید به دنبال فروش بیشتر بازیکنان است.

فتحی در گفت و گوی تلویزیونی خود اعلام کرد که برای چند بازیکن پیشنهاد دریافت کرده که در این میان شایعاتی پیرامون فروش طارق همام و فرشید اسماعیلی شنیده می شود که شرایط سنی مناسبی دارند و به ویژه در سطح منطقه نیز طرفدارانی درند.

با توجه به افزایش نرخ ارز در داخل کشور، فروش بازیکنان بیش از سال های اخیر مزیت پیدا کرده و به طور مثال استقلال می تواند با فروش سه بازیکن خود و دریافت رقمی نزدیک به 2 میلیون یورو بودجه سالانه خود را دو برابر کنند؛ سیاستی کاملا صحیح و منطبق بر شرایط اقتصادی جامعه که البته می تواند برای همه تیم های لیگ برتر از جمله پرسپولیس نیز بسیار ضروری باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید