اظهارنظر بازیکن ماشین‌سازی تبریز: هواداران تبریزی راضی نیستند پرسپولیس قهرمان شود!

کدخبر: ۲۸۱۲۴۶
بازیکن تیم ماشین‌سازی گفت: هفته آینده با پرسپولیس داریم، با نتایج بعدی احتمال دارد سپاهان شانس قهرمانی داشته باشد.
اظهارنظر بازیکن ماشین‌سازی تبریز: هواداران تبریزی راضی نیستند پرسپولیس قهرمان شود!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری فارس، احسان تأییدی بعد از بازی با سپاهان اظهار داشت: بازی خوبی بود، فکر نمی‌کنم هیچ تیمی در نقش‌‌جهان مثل ما سپاهان را تحت فشار قرار داده باشد.

بازیکن ماشین‌سازی تصریح کرد: موقعیت‌های خوبی داشتیم، فکر نمی‌کنم سپاهان بهتر از ما بوده باشد و مساوی عادلانه بود؛ سپاهان از موقعیت‌ها استفاده کرد، 3 یا 4 موقعیت 100 درصد گل داشتیم.

وی در پایان با اشاره به این‌که سپاهان تیم بهتری است و برای قهرمانی می‌جنگد، گفت: داوری در کل خوب بود، چند صحنه مشکوک 50 50 در وسط زمین بود، داور خوب قضاوت کرد.

شرایط سپاهان برای قهرمانی خوب شده است

فرید بهزادی‌کریمی نیز بعد از شکست تمیش برابر سپاهان اظهار داشت: جو ورزشگاه نقش‌جهان خیلی خوب است و از این جو لذت می‌برم؛ بازی خوبی انجام دادیم، سپاهان از موقعیت‌ها استفاده کرد و پیروز شد اما ما از فرصت‌ها استفاده نکردیم.

بازیکن ماشین‌سازی تبریز با اشاره به این‌که داوری خوب بود، ادامه داد: هنوز 2 بازی دیگر باقی مانده است و بعد از پایان فصل برای آینده تصمیمی‌گیری می‌کنم.

وی در پایان با بیان این‌که شرایط سپاهان برای قهرمانی خوب شده است و در جدول موقعیت خوبی دارد، گفت: هفته آینده با پرسپولیس داریم، با نتایج بعدی احتمال دارد سپاهان شانس قهرمانی داشته باشد؛ هواداران تبریزی راضی نیستند پرسپولیس قهرمان شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید