حضور محمد صلاح در یک آگهی تبلیغاتی +تصاویر

کدخبر: ۲۸۱۴۱۳
اقتصاد نیوز:ستاره مصری لیورپول بعد از شکست تیمش مقابل بارسلونا از فرصت استراحت خود برای بازی کردن در یک تبلیغ بازرگانی تلویزیونی استفاده کرد.
حضور محمد صلاح در یک آگهی تبلیغاتی +تصاویر

به گزارش اقتصاد نیوز، محمد صلاح، از وقت آزاد خود برای بازی در یک تبلیغ بازرگانی تلویزیونی استفاده کرد تا شاید ناراحتی ناشی از باخت مقابل بارسلونا را به فراموشی سپرده و هم با آرامش بیشتری برای بازی حساس امروز مرسی‌سایدی‌ها مقابل نیوکاسل آماده شود.

روزنامه انگلیسی لیورپول اکو می‌گوید تبلیغی که صلاح در آن شرکت داشته متعلق به یک شرکت نفتی بوده و قرار است بعد از آماده شدن از تلویزیون کشورهای عربی پخش شود.

هواداران لیورپول که در خیابانهای این شهر متوجه حضور صلاح شده بودند از تماشای ستاره محبوب‌شان به وجد آمده و برای دیدن او از نزدیک در نزدیکی گروه فیلمبرداری ایستاده بودند.

محمد صلاح با یک کاپشن چرم و شلوار جین، بشاش و خوش‌روحیه نشان می‌داد. تصاویری که در آستانه دیدار حساس امروز لیورپول مقابل نیوکاسل می‌تواند هواداران لیورپول را خوشحال کند. چرا که آرامش و آمادگی محمد صلاح می‌تواند نقش مهمی در پیروزی‌های لیورپول داشته باشد.

چندی پیش برخی شایعات در انگلیس مطرح شده بود مبنی بر اینکه یورگن کلوپ از صلاح خواسته در این مدت باقیمانده از فصل از دیگر فعالیت‌ها خودداری کرده و تمام حواسش را به بازی‌های تیمش معطوف کند. ولی به نظر می‌رسد حضور باروحیه صلاح در برنامه تبلیغاتی دیروز خط بطلانی بر این شایعات بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید