رکورددار بالاترین عمر باتری تلفن های همراه

کدخبر: ۲۸۱۴۲۷
اقتصاد نیوز:نتایج یک پژوهش جدید نشان می دهد که تلفن های همراه اچ تی سی نسبت به رقبای سرشناس تر خود در بازار تلفن های هوشمند بسیار قوی تر ظاهر شده است و حتی رکوردهای اپل را نیز جا به جا کرده است.
 رکورددار بالاترین عمر باتری تلفن های همراه

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از انتخاب، نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد عمر باتری آیفون به آن میزانی که شرکت اپل در خصوصش مدعی است توان ایستادگی ندارد. این درحالی است که مدتی پیش شرکت اپل مدعی شده بود عمر باتری برخی محصولات خود مثل آیفون XR را افزایش داده است.

این گزارش نشان داد که اچ تی سی، عمر باتری دستگاه های خود را واقعا افزایش داده است. این در حالی است که شرکت هایی مانند سامسونگ، سونی و نوکیا عمر باتری بسیار کمتری دارند. گروه  پژوهشی که نتایج این بررسی را منتشر کرده می گوید تا کنون، نه مدل مختلف آیفون را آزمایش کرده و دریافته که همه آنها از وعده های اپل بین 18٪ تا 51٪  درصد پایین تر عمل می کنند.

بر اساس یافته های این تحقیق، آیفون XR دورتر از ادعاهای اپل در مورد زمان مکالمه عمل می کند و بر خلاف ادعای اپل که می گوید XR می تواند تا 25 ساعت به مکالمه ادامه دهد، این تلفن همراه تنها تا  16 ساعت و 32 دقیقه جوابگوی نیازهای کاربران است.

شرکت «اچ تی سی» رکورددار بالاترین عمر باتری تلفن های همراه/ اپل و سامسونگ ضعیف تر از حد انتظار و ادعاهای پیشین خود ظاهر شدند

این پژوهش توسط یک گروه مشاوره مستقل در بریتانیا انجام شده  است که محصولات را در انواع دسته ها آزمایش و بررسی می کند. اما شرکت اپل در خصوص این نتایج سکوت نکرده و اعلام کرده است: "ما به شدت محصولات خود را آزمایش می کنیم و در برابر ادعاهای عمر باتری خود ایستاده ایم. ما با ادغام تکنیک های سخت افزاری و نرم افزاری، آیفون را طراحی کرده ایم و برترین روش ها را برای مدیریت هوشمندانه مصرف انرژی انتخاب کرده ایم.  تیم پژوهشی، روش خود را با ما به اشتراک نگذاشته اند، بنابراین ما نمیتوانیم نتایج خود را با آنها مقایسه کنیم. ما متدلوژی خاصی را  برای آزمون اعمال می کنیم."

نکته جالب این است که در این آزمایش بیش از 50 تلفن همراه از مارک های محبوب مانند سامسونگ، اچ تی سی، سونی و نوکیاو آیفون آزمایش شده است. نتایج نشان می دهد که اچ تی سی واقعا قدرت باتری محصولاتش را افزایش داده و اختلاف وضعیت باتری محصولات این شرکت تایوانی تنها 5 درصد با ادعاها متفاوت است و این رکوردی نسبتا مناسب است.

البته این بسیار مهم  است که در نظر داشته باشید عمر باتری همیشه بسته به نحوه استفاده از گوشی شما متفاوت خواهد بود. عواملی مانند روشنایی صفحه نمایش، استفاده از برنامه ها و میزان اعلانهای دریافتی شما ممکن است باتری گوشی هوشمندتان را به طور مستقیم تخت تایر بگذارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید