آمورش تبدیل پی دی اف به ورد

کدخبر: ۲۸۱۶۴۹
​اقتصاد نیوز:برای تبدیل پی دی اف به ورد در محیط ویندوز روش‌های متفاوتی وجود دارد که به واسطه آن‌ها می‌توانید یک فایل PDF را در محیط نرم افزار Word اجرا و ویرایش کنید.
آمورش تبدیل پی دی اف به ورد

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از گجت نیوز،فایل‌هایی که دارای فرمت پی دی اف هستند یا هر زمانی که فایل نوشتاری را با فرمت PDF ذخیره می‌کنید، قابلیت ویرایش و حذف ندارند که به همین دلیل برای آن دسته از کاربرانی که قصد دارند به محتوای چنین فایل‌هایی دسترسی پیدا کنند یا آن‌ها را ویرایش نمایند، با مشکل آزاردهنده‌ای مواجه خواهند شد. اما برای حل این مشکل سایت‌ها و برنامه‌هایی ارائه شده‌اند که کاربران می‌توانند با کمک آن‌ها مراحل تبدیل فایل پی دی اف به ورد را انجام دهند.

روش‌های تبدیل پی دی اف به ورد

1.‌ استفاده از سایت‌ها

یکی از روش‌های تبدیل فایل پی دی اف به ورد استفاده از سایت‌هایی است که در این زمینه طرحی شده‌اند. در واقع این روش جزو آسان‌ترین روش‌ها محسوب می‌شود. کاربران می‌توانند به یکی از سه سایت pdfonline.com ، smallpdf.com ، pdf2doc.com مراجعه کرده و به آسانی فایل پی دی اف خود را به ورد تبدیل کنند. گفتنی است تمامی این سایت‌ها مراحل تبدیل را به صورت رایگان انجام می‌دهند و شما کافی است فایل PDF خود را در این سایت‌ها آپلود کرده و همان فایل را با فرمت ورد دانلود کنید.

2. مرورگر کروم

یکی دیگر از راه‌های آسان تبدیل فایل پی دی اف به ورد استفاده از مرورگر گوگل کروم یا مایکروسافت اج است. برای استفاده از این روش کافی است که بر روی فایل پی دی اف مورد نظر خود کلیک راست کنید و سپس از قسمت Open with یکی از دو مرورگر گوگل کروم یا مایکروسافت اج را انتخاب نمایید. با باز شدن فایل PDF در مرورگر مورد نظر، شما این توانایی را دارید تا متن فایل را در یک فایل ورد کپی کرده و سپس پیست کنید.

3. استفاده از نرم افزار

کاربران می‌توانند با استفاده از برنامه‌ها و نرم افزارهای مختلف در این حوزه برای تبدیل فایل PDF به Word استفاده کنند. برنامه PdfGrabber که برای سیستم عامل ویندوز طراحی شده است به کاربران این توانایی را می‌دهد تا بتوانند فایل پی دی اف را به ورد تبدیل کنند. برنامه‌نویسان برای سیستم عامل مک نیز برنامه PDF Converter Pro را طراحی کرده‌اند.

4. استفاده از برنامه ورد

آسان‌ترین روش برای تبدیل فایل PDF به Word استفاده از برنامه مایکروسافت ورد است. برای انجام این کار کافی است بر روی فایل پی دی اف مربوطه کلیک راست کنید و از بخش Open with برنامه ورد را انتخاب نمایید، پس از انجام این مراحل فایل PDF در برنامه ورد به نمایش در خواهد آمد و شما می‌توانید متن مورد نظر خود را ویرایش کنید و سرانجام نیز در بخش ذخیره‌سازی از قسمت Save As این فایل را با فرمت DOC ذخیره نمایید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید