هلال ماه رمضان زمان بازی پرسپولیس و سپاهان را تغییر داد!

کدخبر: ۲۸۱۷۶۵
اقتصاد نیوز:زمان برگزاری بازی تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در جام حذفی تغییر خواهد کرد.
هلال ماه رمضان زمان بازی پرسپولیس و سپاهان را تغییر داد!

به گزارش اقتصاد نیوز،در حالی که قرار بود دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی فوتبال در تاریخ 3 خرداد‌ماه برگزار شود, زمان برگزاری این دیدار تغییر خواهد کرد. 

دلیل تغییر زمان دیدار سپاهان و پرسپولیس رؤیت نشدن هلال ماه رمضان در شب گذشته و تغییر تقویم قمری نسبت به تقویم شمسی است. با توجه به اینکه سه شنبه 17 اردیبهشت روز اول ماه مبارک رمضان است، اگر قرار باشد این بازی در همان تاریخ قبلی (3 خرداد) برگزار شود با شب قدر مقارن خواهد شد. به همین  دلیل باید تاریخ جدیدی برای این بازی تعیین شود.

سعید فتاحی مدیر مسابقات سازمان لیگ در گفتگو با سایت سازمان لیگ اعلام کرد: پیش از این احتمال تغییراتی در تقویم قمری و آغاز ماه مبارک رمضان وجود داشت به طور غیر رسمی اعلام شده بود که دیدار نیمه نهایی جام حذفی ۳ خرداد برگزار می‌شود که با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان از فردا (سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۸) آغاز می‌شود بنابراین روز سوم خرداد ماه مصادف با شب‌های قدر است. به این ترتیب بازی نیمه نهایی جام حذفی بعد از ایام شهادت حضرت علی (ع) و شب‌های قدر و در روز ۸ خرداد برگزار خواهد شد.

وی افزود: مسابقه فینال مسابقات هم روز ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ بین دو تیم داماش گیلانیا ن. و برنده بازی پرسپولیس و سپاهان انجام خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید