افزایش خدمات فروش اینترنتی گوگل

کدخبر: ۲۸۱۸۸۴
اقتصاد نیوز:گوگل برای رقابت هرچه بیشتر با آمازون و جلب رضایت مشتریان خدمات فروش اینترنتی خود را افزایش داد.
افزایش خدمات فروش اینترنتی گوگل

به گزارش  اقتصاد نیوز،گوگل اکسپرس به کاربران هر دو سیستم عامل اندروید و IOS اجازه می‌دهد با استفاده از امکانات موجود در خود از تعداد زیادی از فروشگاه‌های اینترنتی خرید کنند و کالا‌های سفارش داده شده را درب منزل و یا در هر آدرسی که به سایت مرجع اعلام شده، تحویل گیرد.

کاربرانی که برای اولین بار از Google Express استفاده کنند می‌توانند از ۲۰ درصد تخفیف در زمان خرید بهره‌مند شوند. امکان مقایسه اجناس از فروشگاه‌های مختلف نیز در سرویس Google Express مهیا شده است تا هر کس بتواند بهترین محصول مورد نظر خود را انتخاب کند. در تمامی مراحل ورود به سایت فروشگاه مجازی، انتخاب کالا و خرید دستیار هوشمند گوگل در کنار کاربران حضور داشته و در صورت نیاز به آن‌ها کمک می‌کند.

گوگل با افزودن امکانات گسترده به سرویس فروش اینترنتی خود در صدد به چالش کشیدن آمازون و سبقت از این فروشگاه بزرگ اینترنتی در زمینه جذب بیشتر کاربران به سمت خود است. به نظر می‌رسد برنامه جدید گوگل برای خرید آنلاین علاوه بر تسهیل در فرآیند خرید از فروشگاه‌های بزرگ، شانس بیشتری را در اختیار خرده فروشان اینترنتی قرار می‌دهد و آن‌ها را به صورت یکپارچه به کاربران معرفی می‌کند.

بسیاری از کاربران گوگل و کسانی که تجربه خرید‌های اینترنتی را دارند Google Express را با نام Google Shopping می‌شناسند. گوگل اعلام کرده است هر دو نام ذکر شده، سرویس‌های مشابهی را ارائه می‌دهند و شاید در آینده‌ای نزدیک ترکیبی ویژه از هر دو را به وجود آورد. پس از اعلام چنین برنامه‌هایی از سوی گوگل برخی از مدیران و دست اندرکاران یوتیوب از به خطر افتادن منافع اسپانسر‌های تبلیغاتی این موتور جستجو ویدئویی خبر دادند.

گوگل در پاسخ به نگرانی‌های یوتیوب متعهد شده است در ضمن معرفی کالا‌های موجود در فروشگاه‌های آنلاین از تبلیغات یوتیوب استفاده می‌کند تا از هرگونه ضرر و نابودی مشاغل فعال در این موتور جستجو ویدئویی جلوگیری کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید