دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء:

تل‌آویو و حیفا را به صحرای آتاکاما تبدیل می‌کنیم!

کدخبر: ۲۸۲۰۴۴
اقتصادنیوز: شیخ اکرم الکعبی، دبیرکل جنبش نجباء عراق در سخنانی گفت: تل‌آویو و حیفا را به صحرای آتاکاما تبدیل می‌کنیم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر «شیخ اکرم الکعبی» دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء طی سخنانی در کنگره بزرگداشت شهدای مدافع حرم که با عنوان او شما را برگزید در بغداد برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، یاد و خاطره رزمندگان شهید جبهه مقاومت و جان‌فشانی‌های آنان را گرامی داشت.

«اکرم الکعبی» در ابتدای سخنرانی خود اظهار داشت: نُجَباء هشت سال قبل در چنین روزی با قلب‌هایشان به ندای حضرت زینب علیهاسلام لبیک گفتند و با وجود جنگ تبلیغاتی شدید، شعار زینب دوباره اسیر نخواهد شد سر دادند. در مقطعی که همه دنیا گمان می‌کرد دولت سوریه سقوط می‌کند و رفتن ما به آنجا اشتباه است، ولی امروز همه به درستی حضور ما در سوریه پی برده‌اند.

وی با اشاره به پیروزی محور مقاومت در میادین نبرد با قدرت‌های مستکبر و تروریسم تکفیری، خاطرنشان ساخت: مقاومت پس از آنکه با اقتدار و افتخار کامل توانست امریکا را در عراق شکست داده و مجبور به خروج از کشور کند، کاری کرد که بزرگ سردمدار شرارت [دونالد ترامپ] مثل دزدها به‌صورت پنهانی وارد عراق شود. ما همچنین گروهک‌های جنایتکار تکفیری را که قرار بود بیش از بیست سال ادامه حیات دهند، ظرف مدت کوتاهی نابود کردیم.

دبیرکل نُجَباء افزود: بیان امام خمینی (قدس‌سره) که فرمود راه قدس از کربلا می‌گذرد مسئولیت بزرگی را بر دوش مقاومت و ملت عراق می‌گذارد، زیرا این راه قطعاً زمینه‌ساز دولت عدل الهی است.

الکعبی در ادامه خطاب به دشمنان تأکید کرد: مقاومت نظام تک‌قطبی به رهبری امریکا را به رسمیت نمی‌شناسد. کاخ سفید بداند که تحریم و محاصره اقتصادی کارآیی خود را از دست داده است و این اقدامات، پیروان امام حسین علیه‌السلام را وادار به تسلیم و پذیرش ذلت نخواهد کرد.

وی اضافه کرد: بترسید از روزی که پرچم‌های یازهراء را برافرازیم؛ زیرا در آن روز تل‌اویو و حیفا را نمی‌توان از صحرای آتاکاما در امریکای جنوبی تشخیص داد. ما مرد عمل و جهادیم و آنچه را به زبان می‌آوریم، اجرا خواهیم کرد و لباس رزم را از تن خارج نمی‌کنیم مگر آنکه سر افعی بزرگ امریکا و اسرائیل تروریست‌پرور را قطع کنیم.

فرمانده ارشد حشد شعبی سپس با اشاره به تأسیس تیپ آزادسازی جولان توسط مقاومت اسلامی نُجَباء، گفت: ما از فعالیت این یگان خبر دادیم تا رژیم صهیونیستی بداند که اجازه نخواهیم داد دست‌پروردگان تکفیری‌اش به نیابت از اسرائیل مسلمان‌کشی به راه بیندازند و این رژیم در امنیت کامل به‌سر ببرد.

شیخ اکرم الکعبی همچنین با ستایش از مجاهدت قهرمانانه ملت یمن در مقابل وحشیگری و محاصره ظالمانه رژیم سعودی، پیروزی‌های آنان را موجب شگفتی جهانیان و مایه آبروریزی آل‌سعود و حامیانشان توصیف نمود.

وی در پایان این سخنرانی ضمن تصریح به پیروی کامل نُجَباء از آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای و مراجع عظام، اظهار داشت: بیانات این بزرگان، سخن یا تحلیل عادی نیست؛ بلکه وعده‌های نایب امام زمان [عج] است که ما برای تحقق آن‌ها انتظار می‌کشیم و تا پیروزی قریب‌الوقوع مستضعفان در جهان، کنار فرزند زهرا علیهاسلام خواهیم جنگید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید