برانکو در آستانه یک ثبات استثنایی

کدخبر: ۲۸۲۰۷۰
اقتصاد نیوز:پس از ماه ها بلاتکلیفی سرانجام سرخ ها دیروز بخشی از مطالبات برانکو ایوانکوویچ را پرداخت کردند تا وضعیت سرمربی تیم پرسپولیس به حالت عادی نزدیک شود.
برانکو در آستانه یک ثبات استثنایی

به گزارش اقتصاد نیوز، در ماه های قبل وکیل برانکو دو بار در این باره نامه زده بود و اگر نامه سوم هم زده می‌شد، سرمربی پرسپولیس می‌توانست در پایان فصل بی توجه به قراردادش از این تیم جدا شود. همین موضوع نگرانی زیادی را در بین پرسپولیسی ها به وجود آورده بود.

اما حالا بخش اعظم قرارداد برانکو پرداخت شده و احتمالا در ادامه نیز او حقوق عقب مانده اش را دریافت خواهد کرد تا حداقل در لیگ نوزدهم نیز در پرسپولیس باقی بماند و در واقع به رکورد نیم دهه حضور روی نیمکت قرمزها دست پیدا کند.

با این حال ایرج عرب امروز پیشنهاد دیگری هم به برانکو داد که حاکی از تمدید قرارداد دوباره با این سرمربی است‌. شنیده ها حاکی از آن است که برانکو ایوانکوویچ با پیشنهاد سه ساله روبرو شده که البته مشخص نیست قرارداد موجود را به سه فصل ارتقا می‌دهد یا این که در واقع او را تا ۴ سال دیگر در پرسپولیس ماندگار می‌کند. اما در هر دو حالت، اگر برانکو راضی به تمدید قرارداد شود و تا پایان زمان قراردادش در ایران بماند، به با ثبات ترین مربی تاریخ باشگاه پرسپولیس تبدیل می‌شود.

اکنون علی پروین با سه دوره مربیگری که بیشترین آن ۶ سال حضور در پرسپولیس بود در صدر است اما احتمال دارد رکورد او به دست مرد پرافتخار سرخ ها شکسته شود. برانکو در ۴ سال اخیر ۲ لیگ و ۲ سوپرکاپ (یکی در انتظار رای نهایی ) کسب کرد و این تیم را به فینال آسیا نیز رساند و حالا امیدوار است در پایان سال چهارم همچنان اجازه ندهد تیمی بیش از شاگردان او امتیاز بگیرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید