کتاب‌هایی که حجاب زینب را تغییر داد

کدخبر: ۲۸۲۴۴۸
اقتصادنیوز: سری جدید برنامه «از لاک جیغ تا خدا» میزبان زینب حقیقی بانویی بود که ابتدا به دنبال کلیپ و برنامه‌های لهو لعب است، اما ناگهان مسیر زندگی اَش تغییر می‌کند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سری جدید برنامه از لاک جیغ تا خدا در قسمت سوم میزبان زینب حقیقی بود که در دوران دبیرستان تحت تاثیر نماز قرار گرفت و مسیر زندگی اَش را تغییر داد. در بخش دوم این برنامه که امشب از شبکه دو پخش شد او درباره این موضوع گفت: در اویل دوران نوجوانی اعتقادات خوبی داشتم، اما پایبند به دین و تکالیف دینی از جمله حجاب نبودم، تا اینکه در اثر مواجهه شدن با حقیقت دین و حجاب توانستم راهم را تشخیص دهم.

وی افزود: در دوران جوانی وقتی هم سن و سال‌های من به اعمال دینی انتقاد کردند و آن را قبول نداشتند، با اینکه خودم هم عامل به اعمال دینی نبودم، اما همیشه از آن دفاع می‌کردم. در یک زمان تصمیم گرفتم که بالاخره وضعیت خودم را مشخص کنم، یا گرایش دینی و اعتقادی داشته باشم یا کامل از این فضا فاصله بگیرم. 

حقیقی اظهار کرد: در یک جستجویی که در کتابخانه داشتم به دو کتاب رسیدم که یکی کتاب «حقوق زن در اسلام» از شهید مطهری و دیگری کتاب «چرا حجاب» نوشته آقای ساعتچی بود. با مطالعه این کتاب‌ها واقعا حقیقت حجاب را متوجه شدم و فهمیدم تفاوت بین انسان و حیوان تنها تعقل نیست و همین لباس و حجاب انسان را متمایز از دیگر موجودات می‌کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید