توریستی که طعمه یک کوسه شد ! +عکس

کدخبر: ۲۸۲۵۹۷
​اقتصاد نیوز:توریستی که در یک منطقه ممنوعه در جزیره‌ای در اقیانوس هند مشغول شنا بود مورد حمله مرگبار یک کوسه قرار گرفت.
 توریستی که طعمه یک کوسه شد ! +عکس

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، توریستی که در یک منطقه ممنوعه در جزیره ای در اقیانوس هند مشغول شنا بود مورد حمله مرگبار یک کوسه قرار گرفت و جانش را از دست داد. بنا به گزارش رسانه های فرانسه این مرد ۲۸ ساله به همراه دوستانش در حال شنا در ساحل جزیره رئونیون متعلق به فرانسه در اقیانوس هند بود که مورد حمله کوسه قرار گرفت. این پسر جوان در این حادثه یکی از پاهایش را از دست داد. این حادثه در حالی رخ داد که شنا کردن گردشگران در این ناحیه به علت بالا رفتن خطر حمله کوسه ها ممنوع شده بود.

بنا به اعلام یک سایت خبری محلی این شناگر به همراه سه دوست خود در ساحل مشغول شنا بود که مورد حمله کوسه قرار گرفت و یک پایش را از دست داد. دوستان قربانی تلاش کردند تا پای بریده شده قربانی را بازگردانند اما موفق به این کار نشدند. در لحظه وقوع حادثه در حالی که دوستان قربانی دستگاه های ضد کوسه را به مچ پای خود بسته بودند اما قربانی چنین دستگاهی را به همراه نداشت.

بنا به گفته مسئولان محل علائم هشدار نصب شده در آب در صبح روز حادثه از ساحل برداشته شده بود. بنا به گزارش شبکه تلویزیونی BFM TV فرانسه این حادثه که در ساعت ۴ بعد از ظهر به وقت محلی رخ داد بیست و چهارمین حادثه در آبهای جزیره رئونیون از سال ۲۰۱۱ به شمار می رود.

بنا به گزارش این شبکه تلویزیونی، مسئولان محلی اخیرا به گردشگران در مورد حضور گاو کوسه ها به دلیل تغییر دمای آب در سواحل این جزیره هشدار داده بودند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید