معامله قرن عملی نمی‌شود

کدخبر: ۲۸۲۶۶۲
اقتصادنیوز: هیئت ملی راهپیمایی بازگشت اعلام کرد: همه ما برای مقابله با معامله قرن با یکدیگر متحد هستیم و تاکید می‌کنیم که معامله قرن هرگز عملی نخواهد شد و ملت فلسطین این معامله را همانند همه توطئه‌های قبلی شکست خواهند داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، هیئت ملی عالی راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره در پایان پنجاه و هشتمین راهپیمایی بازگشت بیانیه‌ای صادر کرد.

هیئت ملی راهپیمایی بازگشت ضمن تمجید از مشارکت گسترده فلسطینیان در راهپیمایی امروز تاکید کرد: با وجود همه توطئه‌ها، قتل، آوارگی و جنایات و تلاش‌ها برای نابودی هویت فلسطینیان آنها بر حق خود پایبند بوده و بر مخالفت خود با همه توطئه‌هایی که با عنوان وطن جایگزین و برای از بین بردن حقوق ملی فلسطین طراحی می‌شود تاکید می‌کنند.

این بیانیه می‌افزاید: مشارکت گسترده شهروندان فلسطینی در راهپیمایی این هفته بیانگر آمادگی عالی آنها برای دفاع از حقوق و آرمان‌ها  و اصرارشان بر مخالفت با همه پروژه‌هایی است که برای به فراموشی سپردن مسئله فلسطین طراحی می‌شود.

هیئت ملی راهپیمایی بازگشت در ادامه اعلام کرد: همه ما برای مقابله با معامله قرن با یکدیگر متحد هستیم و تاکید می‌کنیم که معامله قرن هرگز عملی نخواهد شد و ملت فلسطین این معامله را همانند همه توطئه‌های قبلی شکست خواهند داد.

این هیئت تاکید کرد که مقابله با معامله قرن نیاز به همکاری همه کشورهای عربی و اسلامی و مخالفت آنها با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی دارد.

هیئت ملی راهپیمایی بازگشت از همه فلسطینیان خواست که در فعالیت‌های سالروز اعلام موجودیت رژیم صهیونیستی (روز نکبت) مشارکت پرشوری داشته باشند.

این هیئت جمعه بعدی را "ماراتن بازگشت" نامگذاری کرد و از همه جوانان، ورزشکاران، دوندگان و تیم‌های ورزشی خواست که در این راهپیمایی شرکت کنند.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه امروز جمعه اعلام کرد که از آغاز راهپیمایی‌های بازگشت تاکنون 304 فلسطینی به ضرب گلوله نیروهای رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده و بیش از 17 هزار نفر نیز زخمی شده‌اند.

هزاران نفر از شهروندان فلسطینی ساکن نوار غزه امروز در پنجاه و هشتمین راهپیمایی بازگشت که به جمعه اتحاد در مقابله با معامله قرن نامگذاری شده بود شرکت کرد.

در جریان راهپیمایی امروز یک فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید و حدود 30 نفر نیز زخمی شدند.

فلسطینی‌های ساکن نوار غزه از روز جمعه 30 مارس (10 فروردین) مصادف با چهل و دومین سالگرد روز زمین، راهپیمایی سالانه و مسالمت‌آمیز خود معروف به «راهپیمایی بازگشت» را آغاز کردند. آن‌ها در این راهپیمایی مردمی تلاش دارند بر قطعنامه 194 شورای امنیت سازمان ملل تأکید کنند، قطعنامه‌ای که در بند 11 آن بر حق بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین‌شان اشاره می‌شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید