7 استان کشور دچار مه گرفتی و بارش باران

کدخبر: ۲۸۲۷۶۴
اقتصادنیوز: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مه‌گرفتگی و بارش باران در برخی از محورهای ۷ استان کشور خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از سلامت نیوز ، نادر رحمانی درباره شرایط جوی جاده‌های کشور با اشاره به مه‌گرفتگی غلیظ در محورهای مواصلاتی به استان کرمانشاه و گرگان اظهار کرد: همچنین درحال حاضر بارش باران را در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران و همدان شاهد هستیم، لذا در محورهای استان‌های یاد شده لغزندگی گزارش شده است و رانندگان حتماً فاصله طولی با خودروی جلویی را حفظ کنند تا مشکلی به‌وجود نیاید؛ طبق آمار و ارقام حدود ۴۰ درصد تصادفات به‌دلیل عدم توجه به جلو رخ می‌دهد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به بارش باران در محورهای مواصلاتی به زاهدان، درباره ترافیک صبحگاهی در جاده‌های کشور گفت: هم‌اکنون ترافیک در آزادراه تهران- کرج محدوده گرمدره و آزادراه کرج- قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس نیمه‌سنگین است؛ از طرفی بار ترافیکی در محور شهریار- تهران و پاکدشت- تهران پرحجم گزارش شده است و به‌طور کلی ورودی‌های پایتخت با ترافیک صبحگاهی مواجه هستند.

وی با بیان اینکه برخی از محورهای مواصلاتی به استان‌های سیل‌زده همچنان مسدود است، خاطرنشان کرد: تلاش راهداری برای ترمیم جاده‌ها و بازگشایی محورهای استان‌های سیل‌زده ادامه دارد.

رحمانی گفت: هموطنان می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور با سامانه ۱۴۱ یا ۱۲۰ تماس بگیرند.


سلامت نیوز: مه‌گرفتگی و بارش باران در محورهای ۷ استان کشور

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید