بارسا پس از فاجعه آنفیلد؛ سرد، افسرده و بی روح

کدخبر: ۲۸۲۸۷۴
اقتصاد نیوز:پس از اتمام دیدار لیورپول و بارسا در آنفیلد، شاهد سنگین ترین سکوت در رختکن باشگاه بارسلونا بودیم.
بارسا پس از فاجعه آنفیلد؛ سرد، افسرده و بی روح

به گزارش اقتصاد نیوز، چند روز از شکست 4-0 بارسا برابر لیورپول می گذرد و هنوز حس تلخ ناامیدی و یاس با بازیکنان این تیم همراه است. شکستی که کمتر کسی آن را باور داشت اما اتفاق افتاد و بارسا حالا بیرون از لیگ قهرمانان است؛ در حالی که تا پیش از بازی برگشت برابر لیورپول، همه بارسا را در فینال مادرید می دیدند.

پس از بازی در رختکن بارسا سکوتی بسیار سنگین حکمفرما بود. هیچکس حرف نمی زد و کسی نای این کار را هم نداشت. لیونل مسی هم که به اتاق دوپینگ رفته بود، دیرتر از سایرین به رختکن آمد و تنها فرصت جمع کردن وسایلش برای رفتن به فرودگاه را داشت. نه پیکه و نه دیگر بزرگان رختکن هم چیزی برای عرضه نداشتند.

این سکوت در دو روز گذشته نیز ادامه داشت و هیچ بازیکن بارسا حتی در شبکه های اجتماعی نیز واکنشی از خود نشان نداد تا اینکه شب گذشته تراشتگن، ویدال و سرجی روبرتو در پیام هایی اقدام به عذرخواهی کردند.

 پس از 48 ساعت استراحت، اولین تمرین بارسا پس از فاجعه آنفیلد برگزار شد و فضای تمرین سرد، بی روح و آکنده از ناامیدی بود. بازهم کسی حرفی نمی زد و خبری از سخنرانی های تهییجی هم نبود، در حالی که بارسا فردا باید به مصاف ختافه برود و همچنین بازی فینال کوپا دل ری برابر والنسیا را نیز پیش رو دارد اما شرایط به گونه ای است که حتی قهرمانی در این جام نمی تواند سرپوشی روی فاجعه آنفیلد باشد.

 

بازیکنان بارسا به خوبی می دانند که هواداران حتی بیش از شکست سال گذشته 3-0 برابر رم ناراحت و عصبی هستند و فردا در نوکمپ و برابر ختافه اعتراضات گسترده ای از خود نشان خواهند داد.

در تمرین روز گذشته، حتی ارنستو والورده به عنوان سرمربی نیز حرفی برای گفتن نداشت اما او امروز در یک جلسه ویدیویی قرار است به مرور برنامه های تاکتیکی بازی با ختافه بپردازد. او البته می داند که همچنان از حمایت بزرگان رختکن بارسا برخوردار است؛ اما آینده اش به پس از فینال کوپا دل ری موکول شده است. شاید قهرمانی در این جام نیز کمک زیادی به او نکند ولی شکست در چنین دیداری قطعا حکم به اخراج وی خواهد داد.

اگر کسی می خواهد معنای واقعی افسردگی را درک کند، می تواند این روزها سری به رختکن بارسلونا بزند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید