کره‌شمالی، آمریکا را به سفسطه‌بافی متهم کرد

کدخبر: ۲۸۳۰۴۴
اقتصادنیوز: کره‌شمالی با انتقاد شدید از بیانیه جنجال‌برانگیز آمریکا درباره وضعیت حقوق‌بشر در پیونگ‌یانگ، این کشور را به سفسطه‌بافی متهم کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری یونهاپ، خبرگزاری رسمی کره شمالی از بیانیه اخیر دولت آمریکا در مورد  نقض حقوق‌بشر در کره شمالی  به شدت انتقاد کرد و گفت این بیانیه چیزی جز سفسطه بافی نیست.

این منبع به نقل از مدیر پژوهش‌های سیاسی موسسه مطالعات آمریکای وزارت خارجه کره شمالی، تصریح کرد هدف این بیانیه مطبوعاتی وزارت خارجه آمریکا مخدوش کردن چهره کره شمالی است.

همین منبع تصریح کرد این بیانیه مطبوعاتی وزارت خارجه آمریکا چیزی جز سفسطه بافی با دروغ و جعل خبر نیست که هدف سیاسی آن خدشه دار کردن چهره کره شمالی است.

وزارت خارجه آمریکا به تازگی بیانیه‌ای درباره مسئله  حقوق بشر در کره شمالی  منتشر کرده است. بر اساس این بیانیه ادعایی، حکومت کره شمالی حقوق مردم خود و آزادی بنیادین آن‌ها را به صورتی تکان‌دهنده نقض می‌کند.

کره شمالی در پاسخ اعلام کرد این بیانیه نشان می‌دهد واشنگتن در پی بهبود روابط با پیونگ‌یانگ نیست بلکه در پی براندازی حکومت کره شمالی است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید