بهنام صفوی درگذشت

کدخبر: ۲۸۳۲۳۴
اقتصادنیوز: بهنام صفوی خواننده موسیقی پاپ ایران بعد از مدتها مبارزه با سرطان دقایقی قبل در اصفهان در گذشت.

به گزارش اقتصادینوز به نقل از ایرنا، رضا فوادیان مدیر برنامه های بهنام صفوی دقایقی قبل در پیامی خبر درگذشت بهنام صفوی را اعلام کرد. متن پیام فوادیان به شرح زیر است:
پسر مودب موسیقی ایران و خالق آلبوم های «عشق من باش»،«آرامش»،«فوق العاده» و «معجزه» دقایقی قبل و در نهایت ارامش در اصفهان برای همیشه ارام گرفت.
بهنام صفوی (15 تیر ١٣6٢ - 23 اردیبهشت 1398) ، خواننده موسیقی پاپ ایرانی بود. وی پس از تولد به بندر ماهشهر رفته و تا 16 سالگی در آنجا زندگی کرده است. تحصیلاتش در مقطع کارشناسی رشتهٔ مهندسی عمران است و در تهران زندگی می کرد. موسیقی را از دوران کودکی با ساز پیانو به صورت خودآموز آغاز کرد؛ سپس به فراگیری سازهای کوبه‌ای پرداخت. نخستین آلبومش را با نام عشق من باش در سال 1388 روانه بازار کرد. وی در سال 1385 قطعه تمنا را منتشر کرد که مورد استقبال فراوان قرارگرفت و همین انگیزه‌ای برای تولید آلبوم اولش (عشق من باش) شد0بهنام صفوی یکی از ستارگان موسیقی پاپ ایران بود که طرفداران زیادی داشت. نام‌های هنری که به او داده‌اند عبارتند از: پسر مودب موسیقی ایران و سلطان آرامش.
وی از سال 1392 دچار ضایعهٔ مغز شده بود که با پیشرفت این بیماری در صبح 29 تیرماه 1394 مجبور به عمل جراحی سختی شد.حال بهنام صفوی بعد از عمل در ایران بسیار بهتر شده بود و حتی آلبوم جدید خودش به نام «معجزه» را هم منتشر کرد و کنسرت‌ها و اجراهای زیادی را هم برگزار نمود. همچنین چندین تک آهنگ را هم بعد از عمل خود منتشر کرد ولی در سال 1396 دوباره بیماری بهنام صفوی تشدید شد و این بار برای درمان به آلمان سفر کرد 
بهنام صفوی بعد از عمل جراحی خود در آلمان به ایران بازگشت. اما متاسفانه 23 اردیبهشت ماه در شهر اصفهان بواسطه این بیماری و عوارض ناشی از پرتو درمانی تسلیم مرگ شد روحش شاد.
در چند سال گذشته هنرمندان جوان دیگری نیز تسلیم بیماری سرطان شده بودند از جمله: شاهرخ پورمیامین نوازنده گیتار و آهنگساز، مرتضی پاشایی خواننده پاپ، پیتر سلیمانی پور آهنگساز و نوازنده.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید