نمایشگاه قرآن و نحوه تهیه بن خرید

کدخبر: ۲۸۴۱۳۰
اقتصادنیوز: بازدیدکنندگان از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم می‌توانند با مراجعه به سایت IQFA.IR و ثبت‌نام در باشگاه همراهان نمایشگاه یا مراجعه به غرفه باشگاه همراهان نمایشگاه برای دریافت بن کارت خرید از نمایشگاه ثبت‌نام کنند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، براساس اعلام ستاد اطلاع رسانی بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، علاقمندان پس از نصب اپلیکیشن چلچراغ و شرکت در مسابقات و فعالیت های مختلف این اپلیکیشن امتیازات خود را افزایش داده و سقف امتیازات خود را برای دریافت بن کارت افزایش دهند.

اپلیکیشن چلچراغ ١٥ بخش مختلف دارد که هر یک از آنها تا سقف ٤٠٠ امتیاز برای ثبت نام کنندگان امتیازآوری می کند و افرادی که بتوانند امتیازات کافی کسب کنند، تا ٣ میلیون ریال بن کارت خرید دریافت خواهند کرد.

در این اپلیکیشن فعالیت هایی؛ از جمله نظرسنجی، صحیح خوانی نماز و قرآن، دعوت از دوستان، دوره های آموزشی الکترونیکی و نظرسنجی بهترین غرفه را پیش بینی کرده و بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن می توانند در طول بازدید از نمایشگاه فعالیت های درخواستی را انجام داده و امتیازات خود را برای دریافت بن کارت افزایش دهند.

پس از کسب امتیاز و تایید باشگاه همراهان نمایشگاه، واجدین شرایط می توانند بن کارت خود را از غرفه بانک صادرات مستقر در نمایشگاه قرآن دریافت کنند.

دریافت کنندگان بن کارت های خرید، می توانند با حضور در غرفه متمرکز فروش کتاب علوم قرآنی و اهل بیت (ع) کتاب ها و محصولات مورد علاقه خود را بخرند.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار«قرآن معنای زندگی» همزمان با ماه مبارک رمضان از 21 اردیبهشت تا 4 خرداد در مصلای حضرت امام خمینی(ره) برپاست.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید