ارزان ترین ماشین لباسشویی و جارو برقی در بازار +تصاویر

کدخبر: ۲۸۴۳۳۱
اقتصاد نیوز: ماشین های لباس شویی و جارو برقی از اصلی ترین لوازم خانگی به شمار می آیند.این دو وسیله نیز مانند دیگر وسایل در ماه های اخیر با افزایش قیمت زیادی مواجه شدند.
ارزان ترین ماشین لباسشویی و جارو برقی در بازار +تصاویر

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از آی تی رسان،ماشین‌‌های لباسشویی‌ زیادی در بازار حضور دارند و هر کدام به قابلیت‌های خاصی مجهز هستند. همین موجب شده تا پیدا کردن ارزان‌ترین ماشین‌های لباسشویی به کار دشواری تبدیل شود. هر ساله شاهد دیوایس‌های جدیدی هستیم که زندگی را برای ما ساده‌تر می‌کنند و لایف استایل انسان‌ها را تغییر می‌دهند. در حقیقت علم و تکنولوژی در پی راحت‌تر کردن زندگی هستند و با کمک آن‌ها می‌توانیم در زمان و هزینه‌های‌مان صرفه‌جویی کنیم. ماشین لباسشویی نیز جز همین دستگاه‌ها شمرده می‌شود. این ماشین‌ها شستن لباس‌های مختلف را ساده‌تر نموده‌اند و فقط کافی‌ست لباس‌های خود را درون آن قرار بدهید و تنظیمات دل‌خواه‌تان را اعمال نمایید. در ادامه با ما همراه باشید تا با ارزان‌ترین ماشین‌های لباسشویی آشنا شوید.


هیوندای HWM-4500

ماشین لباسشویی

اگر بودجه محدودی در اختیار دارید یا نمی‌خواهید مبلغ زیادی برای خرید یک ماشین لباسشویی بپردازید، حتما HWM-4500 را مدنظر داشته باشید. تولیدکننده ظرفیتی 4.5 کیلوگرمی برای محصول خود در نظر گرفته تا به‌صورت همزمان قادر به شستن لباس‌های بسیاری باشید. ابعاد و وزن نسبتا کم HWM-4500 باعث گشته تا در فضاهای کوچک قرار بگیرد و برای همین طیف گسترده‌ای از مردم قادر به استفاده از مدل هیوندای هستند. حتی این امکان به شما داده شده تا در هر زمانی لباس‌های جامانده را به دیگ HWM-4500 اضافه کنید. مصرف بهینه آب و لرزش بسیار کم جز ویژگی‌های این ماشین لباسشویی محسوب می‌شوند و آن را به گزینه‌ای مطلوب برای مشتریان تبدیل کرده‌اند. شرکت سازنده از دو موتور در HWM-4500 بهره گرفته تا هم بتوانید به شست‌وشوی لباس‌ها مشغول شوید و هم شلوار و پیراهن خود را خشک کنید.

قیمت: 800 هزار تومان

پاکشوما PWT-7141KJ

ماشین لباسشویی

در واقع ظرفیت 7 کیلوگرمی تبدیل به نقطه قوتی برای PWT-7141KJ شده. به این ترتیب می‌توانید لباس‌های زیادی را درون دیگ این ماشین لباسشویی بگنجانید و در وقت و انرژی صرفه‌جویی نمایید. تولیدکننده برای این مدل تکنولوژی پروانه حباب‌ساز را نیز در نظر گرفته تا لباس‌ها ظاهری زیبا و تمیز داشته باشند و در عین حال از شر میکروب‌ها خلاص شوید. اجازه زمان‌بندی هم به‌ شما داده شده. در نتیجه مثلا می‌توانید زمان خاصی را برای شست‌وشو و خشک کردن مشخص کنید تا بافت لباس‌ها از بین نرود. به‌طور کلی می‌توان گفت محصول پاکشوما نیاز برخی از مردم را برآورده می‌کند و با این قیمت، گزینه‌ای مطلوب در بازار محسوب می‌شود.

قیمت: 1 میلیون و 200 هزار تومان

اینترناسیونال WM9

 

ماشین لباسشویی

اینترناسیونال یکی از برندهای معتبر حوزه ماشین‌های لباسشویی محسوب می‌شود که تاحالا محصولات باکیفیتی را تولید نموده. WM9 نیز از این قاعده مستثنی نیست. ظرفیت 9 کیلوگرمی تبدیل به نقطه عطفی برای دستگاه مذکور شده که نیاز تمامی مردم را پوشش می‌دهد. چراکه می‌توانید لباس‌های زیادی را درون دیگ WM9 جای بدهید. حتی قادرید در حین فعالیت ماشین لباسشویی، لباس‌های جامانده را اضافه کنید. گفتنی‌ست این مدل دوقلو بوده و برای همین، هم می‌توانید به شست‌وشوی لباس‌ها مشغول شوید و هم قادر به خشک کردن آن‌ها هستید. در ضمن امکان زمان‌بندی هم فراهم شده تا تایم خاصی را برای شستن لباس‌ها مشخص کنید. طراحی زیبا و ساده نیز جز ویژگی‌های دوست‌داشتنی WM9 به‌شمار می‌آید. پس اگر به‌دنبال یک ماشین لباسشویی کارآمد و بادوام هستید، محصول اینترناسیونال را فراموش نکنید.

قیمت: 1 میلیون و 500 هزار تومان

فریدولین SWF60A

ماشین لباسشویی

وزن نسبتا کم حمل و نقل این دستگاه را ساده‌تر کرده و از طرفی ابعاد مناسب محصول ایرانی این اجازه را به شما می‌دهد تا حتی در فضاهای کوچک نیز قادر به استفاده از SWF60A باشید. محصول فریدولین از یک نمایشگر ال‌ای‌دی سود می‌جوید که با کمک آن می‌توانید برنامه‌های مختلفی را برای این ماشین لباسشویی تعیین کنید. به‌لطف ظرفیت 6 کیلوگرمی قادرید لباس‌های زیادی را درون این ماشین قرار دهید. شرکت سازنده از پروانه توان‌مندی در این مدل سود گرفته تا کیفیت شست‌وشو افزایش یابد. اما چیزی که SWF60A را از سایر رقبا متمایز نموده، مصرف بسیار کم آن است. در حقیقت با خرید ماشین لباسشویی فیدولین دیگر لزومی ندارد نگران مبلغ قبض‌های‌تان باشید. ناگفته نماند دستگاه فیدولین در حین خشک کردن لباس‌ها دچار لرزش نخواهد شد و به‌همین دلیل SWF60A مزاحم کار و استراحت شما نمی‌شود.

قیمت: 2 میلیون تومان

پارس خزر WM-712

ماشین لباسشویی

پارس خزر یکی از برندهای پرآوازه در بازار لوازم خانگی شمرده می‌شود و WM-712 نیز جز همین خانواده ایرانی است. تولیدکننده ظرفیتی 7 کیلوگرمی برای محصول خود در نظر گرفته تا لباس‌های زیادی را درون ماشین لباسشویی پارس خزر قرار بدهید و دیگر لزومی ندارد در چند نوبت لباس‌های خود را بشویید. صفحه‌نمایشی ال‌سی‌دی نیز تدارک دیده شده که اطلاعاتی از وضعیت دستگاه را نشان می‌دهد. همچنین با کمک آن و یک دکمه پیچی می‌توانید برنامه‌های مختلفی را برای WM-712 تعریف کنید. مصرف بسیار کم انرژی به دلیلی برای خرید این مدل تبدیل شده و به این ترتیب می‌توانید با خاطری آسوده از ماشین لباسشویی پارس خزر بهره ببرید. سیستم حباب‌ساز هم در اختیارتان قرار گرفته تا لباس‌ها به‌خوبی شسته شوند و میکروب‌ها از بین بروند. کمپانی سازنده از بهترین متریال برای ساخت این ماشین لباسشویی بهره جسته تا سال‌ها قادر به استفاده از WM-712 باشید. پس اگر می‌خواهید یک دستگاه بادوام و باکیفیت بخرید، WM-712 را در سبد خریدتان قرار دهید.

قیمت: 3 میلیون تومان

جارو برقی های ارزان بازار کشور

هر سال گجت‌های جدیدی به بازار عرضه می‌شوند که سعی در آسان‌تر کردن زندگی ما را دارند. این دستگاه‌ها ممکن استیخچال‌‌های هوشمند، ماشین‌‌های لباسشویی یا جاروبرقی‌‌ها باشند. در واقع تکنولوژی سعی در تغییر لایف استایل انسان‌ها دارد و خوش‌بختانه به بازار لوازم خانگی نیز ورود پیدا کرده. برخلاف سال‌های گذشته، با صرف زمان و انرژی نسبتا کمی می‌توانید خانه‌تان را تمیز کنید و از شر آلودگی‌های خلاص شوید. اما آیا ارزان‌ترین جاروبرقی‌ها را می‌شناسید؟

اف‌یو‌دی FD2018A

اگر نمی‌خواهید برای خرید یک جاروبرقی مبلغ زیادی بپردازید و همین‌طور به‌دنبال مدلی خوش‌ساخت هستید، حتما FD2018A را مدنظر داشته باشید. قدرت نسبتا بالا یکی از نقاط قوت این دستگاه شمرده می‌شود و آن را به گزینه‌ای عالی برای مردم تبدیل کرده. به این ترتیب ذره‌های مختلف به‌سادگی جذب FD2018A خواهند شد. حتی این اجازه به شما داده شده تا براساس نیاز خود میزان مکش محصول اف‌یو‌دی را تغییر دهید. کمپانی سازنده از متریال بادوامی برای ساخت FD2018A استفاده نموده تا سال‌ها از جاروبرقی مذکور بهره بگیرید. لوله تکه‌ای و مقاوم نیز جزء دلایل خرید این دستگاه به‌حساب می‌آید که در حین جارو کردن با مشکلی روبه‌رو نشوید و تا مدت‌های مدیدی نیازی به خرید لوله جدید پیدا نکنید.

قیمت: 500 هزار تومان

اینترنشنال آنیل Turbo 4000

جاروبرقی

قدرت بالا یکی از ویژگی‌های مهم این مدل است و برای همین ذره‌های ریز و درشت در سطوح گوناگون به‌سرعت توسط Turbo 4000 جذب می‌شوند. به‌لطف سطح بزرگ محصول می‌توانید خانه‌های بزرگ را نیز جارو کنید و مطمئن باشید ظرفیت سطل دستگاه اینترنشنال آنیل نیاز شما را برآورده می‌کند. تولیدکننده با بهره‌گیری از تکنولوژی‌ها و متوهای مخلتف صدای موتور را کاهش داده و از این رو مزاحم دیگر افراد خانواده نخواهید شد و آن‌ها به‌راحتی می‌توانند به استراحت یا خواندن کتاب بپردازند. ناگفته نماند اینترنشنال آنیل ظاهری زیبا و متفاوت را برای محصول خود در نظر گرفته که نظر هر کسی را جلب می‌نماید.

قیمت: 700 هزار تومان

شروین VC4400

جاروبرقی

داشتن خانه‌ای تمیز به یکی از دغدغه‌های مردم تبدیل شده که جدا از بحث زیبایی، در سلامتی افراد خانواده نیز تاثیرگذاری است. با کمک جاروبرقی‌ها می‌توانید خانه‌ای تمیز و پاکیزه داشته باشید که چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند و آلودگی هیچ جایی در آن ندارد. محصول شروین از توان بالایی برخوردار است و از پس بیش‌تر ذرات و سطوح برمی‌آید. متریال مقاوم موجب شده تا سال‌ها نیازی از VC4400 بهره ببرید و نیازی به خرید مدل جدیدی نداشته باشید. صفحه‌ای دیجیتالی نیز فراهم شده تا عملکرد دستگاه را کنترل نمایید. گفتنی‌ست فیلترهای این محصول به‌سادگی شسته می‌شوند. اگر به‌دنبال دستگاهی کم‌مصرف هستید، در نتیجه VC4400 را خریداری نمایید. به این ترتیب با خاطری آسوده از جاروبرقی شروین استفاده کنید و نگران مبلغ قبض‌های‌تان نباشید.

قیمت: 1 میلیون تومان

کنوود VC2207

جاروبرقی

کمپانی سازنده برای محصول خود دیزاینی ساده و مدرن را تدارک دیده که VC2207 را به گزینه‌ای مناسب برای مشتریان تبدیل می‌کند. در ضمن موتور قدرت‌مند و اجزای بادوام جزء ویژگی‌های اصلی این دستگاه محسوب می‌شوند. کنوود کیسه‌ای نسبتا بزرگ را هم تدارک دیده تا با کمبود ظرفیت مواجه نشوید و بدون نگرانی خانه‌تان را تمیز کنید. سیم‌‌جمع‌کن خودکارهم فراموش نشده تا وقت‌تان را برای جمع کردن کابل تلف نکنید. کیسه محصول نیز قابل شست‌وشو است تا از میکروب‌ها و آلودگی‌ها پاک شود و دوباره مورد استفاده قرار بگیرد.

قیمت: 1 میلیون و 200 هزار تومان

هاردستون VCP1821

جاروبرقی

بی‌تردید هاردستون یکی از برترین برندهای حوزه جاروبرقی به‌شمار می‌آید که دستگاه‌های باکیفیت و بادوامی را به بازار عرضه می‌کند. VCP1821 نیز از این قاعده مستثنی نیست. قدرت بالا این اجازه را به شما می‌دهد تا در هر سطحی به جارو کردن بپردازید. البته می‌توانید توان موتور را براساس نیاز خود تنظیم نمایید. سیم‌جمع‌کم اتوماتیک هم به‌چشم می‌خورد تا با فشار دادن یک دکمه کابل محصول جمع گردد. به این ترتیب می‌توانید در زمان صرفه‌جویی کنید. حتی امکان برس مبلمان و پرده هم فراهم شده که VCP1821 را تبدیل به یک جاروبرقی جذاب در این رنج قیمتی نموده. مصرف پایین هم دلیلی برای خرید این مدل محسوب می‌شود و نیازی نیست نگران قبض‌های‌تان باشید. دستگیره جاروبرقی هاردستون به‌صورت ارگونومیک طراحی گشته تا بدون کمردرد و خستگی به جارو کردن مشغول شوید.

قیمت: 1 میلیون و 500 هزار تومان

دوو DV188BS/R

جاروبرقی‌ها

دوو دیزاینی مدرن و چشم‌گیر را برای این مدل تدارک دیده تا نظر هر کسی را به‌سمت خود جلب نماید. موتور قدرت‌مند جزء قابلیت‌های مهم DV188BS/R شمرده می‌شود و برای همین می‌توانید در سطوح مختلف به جارو کردن بپردازید. لازم به ذکر است کیسه‌ای نسبتا بزرگ هم در نظر گرفته شده. اما چیزی که محصول دوو را از رقبا متمایز نموده، تکنولوژی نانوسیلور است. در نتیجه باکتری‌ها نمی‌توانند درون DV188BS/R رشد کنند و باعث آلرژی یا بوی بد شوند. دوو از بهترین متریال برای ساخت این جاروبرقی جذاب بهره برده تا سال‌ها از این دستگاه توان‌مند استفاده نمایید. تنظیم میزان مکش جاروبرقی هم ممکن شده تا به‌عنوان مثال راحت‌تر موکت را جارو کنید.

قیمت: 1 میلیون و 700 هزار تومان

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید