طرح وزارت راه برای تعریض جاده سایت هسته‌ای نطنز

کدخبر: ۲۸۴۳۴۰
اقتصادنیوز: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بخشی از جاده قدیم نطنز به کاشان حدفاصل میدان بسیج تا سایت هسته‌ای شهید احمدی روشن نیازمند تعریض و بهسازی است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، عبدالهاشم حسن نیا عصر شنبه در حاشیه بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان نطنز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به بازدیدهای به عمل آمده از جاده قدیم نطنز- کاشان و درخواست‌های مسئولین منطقه، به این نتیجه رسیدیم که بخشی از جاده مذکور حدفاصل میدان بسیج تا سایت هسته‌ای شهید احمدی روشن نیازمند تعریض و بهسازی است.

وی تصریح کرد: در آینده‌ای نزدیک در نشستی با نماینده مردم نطنز در مجلس و فرماندار، با در نظر گرفتن منابع در اختیار راهکارهای موجود بررسی می‌شوند تا بتوانیم در ارتباط با این موضوع اقدام کنیم.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: شهرستان نطنز بخش قابل توجهی از محورهای اصلی کشور را دارا ست که از جمله آن قسمت‌های عمده آزادراه کاشان- نطنز- اصفهان و بزرگراه کاشان- اردستان است و در نقاطی از این محورها نیازمند توجه بیشتری است.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر خود به شهرستان نطنز از پروژه‌های جاده بادرود- کاشان، دوبانده کردن نطنز به سایت هسته‌ای، خروجی‌های آزادراه به سمت آستان سلطان حسین (ع) و امامزاده احمد (ع)، روشنایی ایستگاه‌های راه آهن، جاده آنتنی شهر خالدآباد و راه‌های روستایی بازدید کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید