شهرداری آستارا سگ های ولگرد را می‌کشد؟

کدخبر: ۲۸۴۳۷۴
شهردار آستارا گفت: ماموران شهرداری، سگ های ولگرد را از خیابان های شهر به صورت زنده جمع آوری می کنند و کشتن سگ ها توسط این نهاد صحت ندارد.
شهرداری آستارا سگ های ولگرد را می‌کشد؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، جواد معیتی عصر شنبه در جمع خبرنگاران در شهرداری آستارا افزود: برخی فعالان شبکه های اجتماعی و دوستداران محیط زیست، تصویر دو سگ بی جان را منتشر کرده و مدعی شده اند توسط ماموران شهرداری در بلوار معاد آستارا با شلیک تفنگ کشته شده اند.
وی اضافه کرد: شهرداری آستارا با تعبیه قفسه هایی در ورودی محوطه جایگاه دفن زباله، سگ های ولگرد را از سطح خیابان ها و معابر جمع آوری و به آنجا منتقل می کنند و 28 قلاده سگ ولگرد در قفسه ها نگهداری می شود.
شهردار آستارا اظهار کرد: سگ ها پس از زنده گیری، توسط دامپزشک معاینه و واکسینه می شوند و در صورت نیاز به آنها داروهای ضد انگل داده می شود.
معیتی افزود: سگ هایی که به تشخیص دامپزشک خطری برای سلامتی جامعه ندارند در محیط های دامپروری، صنعتی و کشاورزی به عنوان سگ های نگهبان مورد استفاده قرار می گیرند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت به عنوان یکی از 20 شهر گردشگرپذیر ایران در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید