دلیل سفر فردای رئیس جمهور به استان آذربایجان غربی چیست؟

کدخبر: ۲۸۴۶۸۶
اقتصادنیوز: معاون هماهنگی امور استان‌های دفتر ریاست جمهوری دلایل سفر فردای رئیس جمهور را تشریح کرد.

به گزارش اقتصادنیوز ؛ علی اصغر احمدی معاون هماهنگی امور استان‌های دفتر ریاست جمهوری در گفت‌وگو با  باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به سفر روز آینده رئیس جمهور به ارومیه، اظهار کرد:حجت الاسلام روحانی در ادامه سفر‌های استانی خود برخی از سفر‌های خود را در قالب افتتاح پروژه‌ها انجام می‌دهد که سفر روز سه‌شنبه سی‌و یکم اردیبهشت ماه به استان آذربایجان غربی برای افتتاح ۲۷ طرح عمرانی، کشاورزی و ورزشی به ویژه افتتاح طرح‌های بزرگ حوزه آب‌وخاک شهرستان ماکو در شمال این استان است. البته علاوه بر افتتاح پروژه‌ها جلسه‌ای را تحت عنوان جلسه شورای اداری استان‌ها نیز خواهد داشت که در آن جلسه ضمن دیدار با مدیران استانی برخی از پروژه‌هایی که توسط سایر دستگاه‌های اجرایی به نقطه اجرایی و آغاز بهره‌برداری رسیده باشد، رئیس جمهور آن‌ها را افتتاح می‌کند. 


احمدی با بیان اینکه این سفر به دلیل اهمیت بالا در ماه مبارک رمضان انجام می‌شود، ادامه داد: به نظر می‌رسد سفر رئیس جمهور تا پایان شب روز سه شنبه به طول بیانجامد.


معاون هماهنگی امور استان‌های دفتر ریاست جمهوری تصریح کرد: پروژه‌هایی که در سفر فردا رئیس جمهور افتتاح می‌شود، پروژه‌های حوزه آب‌وخاک هستند که می‌تواند یک نقطه محرکه مناسبی در بخش تولید محصولات کشاورزی و سایر مشتقات استان ایجاد کند.

احمدی خاطر نشان کرد: طی سفر فردا رئیس جمهور پروژه‌هایی در بخش ورزش و راه سازی‌ها افتتاح می‌شود که متولیان امر از جمله وزرای مربوطه حضور دارند.
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید