پیشنهاد های جدید برای کریم انصاری فرد

کدخبر: ۲۸۴۷۷۳
اقتصاد نیوز: کریم انصاری‌فرد بعد از مدت‌ها نیمکت‌نشینی در ناتینگهام‌فارست، در هفته‌های پایانی یکی از ستاره‌های این تیم بود و در نتایج درخشان قرمزهای سیتی‌گراند نقش غیرقابل انکاری داشت.
پیشنهاد های جدید برای کریم انصاری فرد

به گزارش اقتصاد نیوز، کریم در طول فصل و روی هم 3 بازی ثابت انجام داد، 287 دقیقه در ترکیب ناتینگهام‌فارست قرار گرفت و 2 گل مقابل هال‌سیتی و کوئینزپارک رنجرز زد. او در کنار این گل‌ها، یک پاس گل مقابل هال‌سیتی برای هم‌تیمی‌اش ارسال کرد و یک پنالتی هم برابر میدلزبورو گرفت. یعنی 4 تأثیر مستقیم روی گل‌های ناتینگهام‌فارست، تنها در 287 دقیقه که آمار فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود. انصاری‌فرد هر 70 دقیقه یک  حرکت ویژه انجام داده و همین باعث شده تا برای فصل بعد هم مورد توجه مدیران و کادرفنی ناتینگهام‌فارست قرار بگیرد.

کریم انصاری‌فرد یک فصل دیگر با ناتینگهام‌فارست قرارداد دارد. مارتین اونیل به عنوان سرمربی و مدیران باشگاه ناتینگهام‌فارست علاقه‌مندند تا مهاجم ایرانی و 29 ساله‌ی تیم‌شان را حفظ کنند اما کریم این روزها با چند پیشنهاد جذاب رو به رو شده و بعید نیست مسیر جدایی از فارست را طی کند. انصاری‌فرد دنبال تضمینی برای حضور بیشتر در ترکیب ناتینگهام‌فارست است و دوست ندارد مثل فصل قبل مارتین اونیل اعتقادی به بازی‌اش نداشته باشد و کمتر از سایر مهاجمان از او استفاده کند. کریم فصل قبل هر چه می‌درخشید، باز هم جایی در ترکیب ثابت فارست نداشت. البته جز 3 بازی که او نشان داد چه مهاجم قابلی است.

در میان پیشنهادها، بیرمنگام باشگاهی است که کریم را زیر نظر گرفته و برای جذب او تلاش خود را آغاز کرده. بیرمنگام در پایان فصل 2019-2018 چمپیونشیپ با کسب 52 امتیاز رده‌ی هفدهم را به‌دست آورد. این تیم در خط حمله با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم کرد و به همین دلیل گری مونک، سرمربی تنها 40 ساله‌ی این تیم دنبال راهی برای شکار انصاری‌فرد است. کریم اما فعلا دوران استراحت را سپری می‌کند و علاقه‌ای به انتخاب سریع تیم بعدی ندارد. او البته یک فصل دیگر با ناتینگهام‌فارست قرارداد دارد و به این باشگاه متعهد است اما باید ببینیم چه تصمیمی می‌گیرد و آینده برای او چطور رقم می‌خورد.

اگر جواد نکونام سرمربی تراکتورسازی شود، قطعا پیشنهاد بازگشت به تبریز نیز در جیب انصاری‌فرد خواهد بود اما او فعلا در فوتتبال اروپا حضور دارد و بعید است که از قاره‌ی سبز دل بکند و از خیر بازی در چمپیونشیپ بگذرد. بنابراین باید شاهد حضور دوباره‌ی کریم انصاری‌فرد در اروپا و چمپیونشیپ بمانیم، هر چند او در یونان هم مهاجم محبوبی است اما خودش به ادامه‌ی حضور در انگلیس علاقه‌‌ی ویژه‌ای دارد. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید