دفع یورش گسترده تروریستها در سوریه

کدخبر: ۲۸۴۹۷۲
منابع سوری از دفع یورش گسترده جبهه النصره و نبرد سنگینی که هم اکنون میان تروریستها و ارتش سوریه در حومه حماه جریان دارد، خبر دادند.
دفع یورش گسترده تروریستها در سوریه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری مهر ، از نبرد سنگین ارتش سوریه با گروههای تروریستی در محور شهر کفرنبوده در حومه شمال غربی حماه خبر داد.

بر اساس این گزارش؛ درگیری‌های شدیدی هم اکنون میان نیروهای ارتش سوریه و تروریست‌های جبهه النصره جریان دارد و این پس از دفع یورش گسترده جبهه النصره که طی دو روز گذشته در راستای تقویت مواضع خود با سو استفاده از آتش بس اقدام کرده اند ، رخ داده است.

خبرنگار اسپوتنیک اعلام کرد: ارتش سوریه خودرو بمبگذاری شده که از سوی یک عامل انتحاری هدایت می‌شد را قبل از رسیدن به هدف در محور شهر کفرنبوده در حومه شمالی غربی حماه منهدم کرد.

یک منبع نظامی گفت: نیروهای رصد و شناسایی ارتش سوریه موفق به کشف خودرو بمبگذاری شده که در حال حرکت از محور شهرک الهبیط به سوی مواضع ارتش سوریه در شهر کفرنبوده در حومه شمال غربی حماه بود، شدند و آنرا منهدم کردند.

شایان ذکر است که ارتش سوریه در ششم ماه جاری میلادی عملیات گسترده ای در حومه شمال غربی حماه آغاز کرد که طی موفق به آزادسازی مناطق زیادی شد اما این عملیات پس از تماس ترکیه با روسیه متوقف شد تا آخرین فرصت به ترکیه برای اجرای تعهدات خود در قالب توافق سوچی داده شود.

از زمان برقراری این آتش بس جبهه النصره و گروههای وابسته به آن با این آتش بس مخالفت کرده اند و در راستای تقویت تجهیزات و تروریست‌های خود اقدام کرده اند .

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید