جان برنان در نشست با اعضای کنگره: رهبران ایران تسلیم ترامپ نمی‌شوند

کدخبر: ۲۸۵۰۸۹
اقتصادنیوز: رئیس سابق سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) در نشست خود با نمایندگان کنگره عنوان داشت که رهبران ایران تسلیم فشارهای ترامپ نخواهند شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سایت خبری بوستون نوشت، دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا شب گذشته میزبان «جان برنان» رئیس سابق سازمان سی‌آی‌ای، و «وندی شرمن» از مقامات سابق وزارت امور خارجه که در مذاکرات هسته‌ای با ایران حضور داشت بودند تا آرای آنان را در رابطه با تنش‌های اخیر میان تهران و واشنگتن بشنوند.

این جلسه پشت درهای بسته برگزار شد، اما خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از منبعی که نخواسته نام وی منتشر شود، از قول برنان نوشته «ایران در عین حال که می‌خواهد از جنگ دوری کند، رهبرانش تسلیم ترامپ نخواهند شد.»

وندی شرمن نیز در این جلسه هشدار داده که رفتارهای غیرمسئولانه دولت ترامپ به موقعیت میانه‌روها در داخل ایران آسیب می‌رساند.

قرار است ظرف چند روز آینده نیز مقامات ارشد کاخ سفید در کنگره حضور یافته و گزارش خود در مورد ادعای افزایش تهدیدهای ایران را به اطلاع اعضای سنا و مجلس نمایندگان برسانند.

کنگره نگران آن است که کاخ سفید در مورد ادعای خود در خصوص تهدیدهای ایران اقدام به فریب کپیتال هیل نماید از همین رو اقدام به برگزاری چنین نشست‌هایی کرده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید