نجات بالگرد ارتش از سقوط

کدخبر: ۲۸۵۳۰۸
سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری تهران اعلام کرد: بالگرد ارتش با مهارت خلبان از سقوط نجات یافت و به سلامت در یکی از تپه های روستاهای اطراف صبا شهر بر زمین نشست.
نجات بالگرد ارتش از سقوط

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، منصور درجاتی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه کرد: اکنون خلبان و بالگرد در سلامت به سر می‌برند.
وی افزود: این هلیکوپتر بیش از دو ساعت قبل با نقصی که چندان مهم تلقی نمیشد پرواز را آغاز می‌کند و ابتدا در منطقه ASP شهریار بر زمین می‌نشیند.
درجاتی اظهار داشت: قبل از آنکه نیروهای پلیس و امدادگر و مدیریت بحران در کنار این بالگرد حاضر شوند و قصد اقدامی را داشته باشند بار دیگر خلبان با هلیکوپتر پرواز می‌کند.
سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: این بالگرد چند کیلومتر جلوتر در ارتفاعات الورد صباشهر بار دیگر مجبور به توقف و فرود شد.
وی خاطرنشان کرد: پس این فرود اکیپ پلیس، امداد و مدیریت بحران وارد شدند و محدوده امن ایجاد کردند تا مشغول تعمیر بالگرد شوند.
درجاتی ادامه داد: اکنون مشکل نقص فنی بالگرد که آن را وادار به فرود اضطراری دوباره کرده بود برطرف شده و خلبان آماده پرواز مجدد است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید