ترفند جدید سامسونگ به سود کاربران قدیمی خود

کدخبر: ۲۸۵۴۷۴
اقتصاد نیوز:شرکت سامسونگ به تازگی امکان جدیدی برای کاربران قدیمی خود فراهم کرده است، به گونه‌ای که آن‌ها می‌توانند به جدیدترین قابلیت‌ها دسترسی داشته باشند.
ترفند جدید سامسونگ به سود کاربران قدیمی خود

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از ایمنا، ساعت Galaxy Watch Active یکی از جدیدترین محصولات شرکت سامسونگ است که برای ارزیابی تناسب اندام کاربران طراحی شده است. این ساعت مجهز به نمایشگر ضربان قلب است و سطح استرس افراد را تشخیص می‌دهد. اما برای بهره بردن از جدیدترین ویژگی‌های نرم افزاری سامسونگ، همیشه لازم نیست کاربران پول زیادی را هزینه کنند و جدیدترین محصولات را خریداری کنند.

این کمپانی با استفاده از یک رابط کاربری (UI)به تازگی ساعت‌های هوشمند قدیمی خود را بروزرسانی کرده است. درنتیجه ویژگی‌های جدید مرتبط با بهداشت، امنیت و بهینه سازی برای نمونه‌های قبلی Galaxy Watch، Gear S۳ و Gear Sport نیز در دسترس است. بسته بروزرسانی شده شامل مواردی نظیر قابلیت نگه داشتن شارژ باتری، قابلیت چک کردن اطلاعات با یک نگاه سریع، دسترسی آسان به منوی تنظیمات وQuick panel ، ارتقای برنامه بهداشت و ردیابی فعالیت‌های روزانه  است.

همچنین امکان دانلود بعضی از استایل‌های منوی گوشی برای نمایشگر گلکسی Active و ساعت‌های قدیمی‌تر فراهم شده است و کاربران می‌توانند میزان روشنایی و زمان نمایش صفحه گوشی خود را مطابق نیاز خود تنظیم کنند. علاقه‌مندان دنیای تکنولوژی می‌توانند هشدارهای ضربان قلب را که مخصوص گوشی‌های اپل است با بروزرسانی جدید در اختیار داشته باشند و کیفیت خواب خود را به طور دقیق ارزیابی کنند.

جالب است بدانید که بروزرسانی نسخه‌های قدیمی ساعت‌های سامسونگ از نرم افزار "Tizen ۴" که ویژه "Gear S۳" است کم‌حجم‌تر است و به ۱۱۵ مگابایت فضا نیاز دارد و امکان بهره بردن از طیف وسیع قابلیت‌های جدید را برای کاربران فراهم می‌کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید