یک فرمانده ارشد سپاه:

ناوشکن‌های آمریکایی را با سلاح‌های به کلی سری خود غرق می‌کنیم!

کدخبر: ۲۸۵۶۴۷
​اقتصادنیوز: یک فرمانده ارشد سپاه در گفت‌وگو با میزان از راهبردهای جدید سپاه در مقابله احتمالی با ایالات متحده پرده برداشت.
به گزارش اقتصادنیوز، مرتضی قربانی، مشاور عالی فرمانده کل سپاه و فرمانده لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس با تاکید بر اینکه بعید است جنگی میان ایران وآمریکا رخ بدهد، گفت: جمهوری اسلامی ایران یک جزیره قدرتمند در سطح منطقه غرب آسیاست. حتی جزایر خاکی ما در دل دریا‌ها هم اعم از هرمز، خارک، ابوموسی، تنب بزرگ، تنب کوچک، هنگام و ... ناوگان‌های استقراری خدادادی ما در خلیج فارس هستند. دشمن در صورت انجام کوچک‌ترین حماقتی در آب‌های خلیج فارس، می‌فهمد که ما او را چه کار خواهیم کرد. آمریکایی‌ها از این فیلم‌ها برای ما بازی نکنند که مثلا ۲ ناو جنگی وارد منطقه کردند. این ۲ ناو را در صورت کوچکترین حماقتی با همه خدم و حشم و هواپیماهایش با دو موشک یا دو سلاح جدید و به کلی سری به قعر دریا می‌فرستیم. دشمن برای ما گردن کلفتی نکند. دشمن وقتی می‌توانست در برابر ما گردن کلفتی کند که شاه سر کار بود. امروز سپاه و ارتش مقتدر ما، با تجربه ۸ سال دفاع مقدس و مقاومت در برابر تمام دنیا، دارای بهترین نظم و انضباط و تخصص‌ها هستند. فقط در همین حد دشمن بداند که ایران امروز، آن ایران گذشته نیست. ما متجاوز نبوده ونیستیم لیکن اگر کسی تجاوز بکند دهانش را خدا و ملت قهرمان و ولایت‌مدار ایران خرد خواهند کرد.»

این سردار سپاه در ادامه تصریح کرد:« صهیونیست‌ها، آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها بسیار فکر می‌کنند که چه کنیم مردم ایران را از نظام جمهوری اسلامی جدا کنیم. یکی از حربه‌های آن‌ها برای انجام این هدف «ترساندن مردم» است. یکی از ابزار‌های ترساندن مردم هم القاء وقوع جنگ نظامی است. عده‌ای هم در این راستا نقش «کاسبان ترس» را ایفا می‌کنند و مردم را فریب می‌دهند تا به منافع خودشان برسند. اگر مردمی باید بترسند آن مردم، مردم غزه هستند که ۲ طرف آن‌ها را اسرائیلی‌ها گرفته‌اند. اگر قرار بر ترس باشد مردم یمن باید بترسند که یک طرف‌شان دریا و طرف دیگرشان آل‌سعود خبیث است. جمهوری اسلامی ایران امروز یک سرپل است و شعاع دوستداران ما به دریای مدیترانه و دریای سرخ می‌رسد. همین ملت‌های غزه، لبنان، سوریه، عراق را مشاهده کنیم نه تنها از دشمن نترسیدند بلکه جرئت حمله به دشمن پیدا کردند و امروز پیروز میدان هستند.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید