8 جنگ دشمن علیه ایران برای تغییر ساختارها

کدخبر: ۲۸۵۷۶۲
اقتصادنیوز: معاون اجرایی سپاه فجر فارس از 8 جنگ دشمن علیه کشورمان گفت و افزود: دشمن برای تغییر ساختار کشور، این 8 جنگ را در دستور کار دارد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، سرهنگ قاسم علیپور امشب در شورای اداری شهرستان شیراز و در ابتدا با گرامیداشت سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، اظهار داشت: عملیات آزادسازی خرمشهر به ملت ما خودباوری اعطا کرد.

وی با اشاره به 8 جنگ دشمن برای تغییر ساختار کشور، به وضعیت امروز کشور پرداخت و گفت: امروز دشمن 8 جنگ دیپلماتیک، نرم، اطلاعاتی، سیاسی، سایبری، نامنظم، معتبرسازی با تهدید نظامی و درنهایت جنگ اقتصادی را برای تغییر ساختار کشور در دستور کار خود دارد.

علیپور افزود: دشمن در این جنگ‌های 8 گانه به دنبال ایجاد اجماع جهانی برای منزوی کردن ایران، ایجاد آشوب در کشور و اختلال در سیستم‌ها است تا درنهایت با اعمال تحریم و جنگ اقتصادی، کشور را به زانو در آورد.

وی بیان اشت: ما از همه جنگ ها سربلند عبور کرده‌ اما در این جنگ پایانی و اقتصادی، خود را شکننده نشان داده‌ایم و همین امر دشمن را امیدوار به ادامه کرده است که نیاز است دقت بیشتری کنیم.

معاون اجرایی فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: طبق نظرسنجی سازمان‌های مرتبط با دشمنان نظام، امروز ایران هفتمین قدرت جهان است و یا در بحث نیروی دریایی رتبه چهارم را دارد و در تعداد نفرات رزمی رتبه هشتم را داراست و همین موضوع نشان از اطلاع کامل دشمن از قدرت نظامی ایران است.

وی درعین‌حال گفت: قدرت ایران در شرایطی است که ازنظر بودجه نظامی رتبه کشور ما در جهان سی و سوم است.

علیپور به عملیات آزاد سازی خرمشهر نیز اشاره کرد و افزود: خرمشهر یک اهمیت استراتژیکی بالایی برای دشمن داشت و تمرکز زیادی بر تصرف آن کرده بود.

وی با بیان اینکه تمام امکانات سنگین مهندسی برای اینکه این برگ برنده برای صدام بماند در خرمشهر مستقر شده بود، گفت: زمان کوتاهی بین عملیات فتح المبین تا بیت‌المقدس وجود داشت.

معاون اجرایی سپاه فجر فارس با بیان اینکه این عملیات از ١٠ اردیبهشت تا چهارم خرداد ٦١ ادامه داشت، ادامه داد: در همین عملیات و در اوج اشراف دشمن، پل کارون زده شد، دو لشکر عراق به طور کامل منهدم شد و ١٩ هزار نفر اسیر شدند و باید گفت که رمز پیروزی ما در این عملیات وحدت و همدلی تمام نیروها بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید