معنا ندارد وزرا در جلسات کمیسیون‌ها شرکت نکنند

کدخبر: ۲۸۵۸۳۲
اقتصادنیوز: رئیس مجلس گفت: اینکه وزرا در جلسات کمیسیون‌ها شرکت نکنند، معنی ندارد و باید آن‌ها برخورد شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۵ خرداد ماه) طی تذکر گفت: یکی از بسیار مهم، تصمیم‌گیری درباره نحوه تخصیص ۱۴ میلیارد دلار به منظور تامین کالا‌های اساسی است تا هرچه زودتر به دست مردم برسد.

وی افزود: کمیسیون در این باره چند جلسه برگزار کرد، اما وزرای دولت حضور نیافتند، در حالی که طرح ما آماده است و این رفتار صحیح نیست.

علی لاریجانی رئیس مجلس خطاب به تاجگردون گفت: معاون پارلمانی رئیس جمهور اکنون سه موضوع مهم در حوزه اقتصاد مطرح است، که یکی از آن‌ها ساماندهی یارانه کالا‌های اساسی است که در بودجه در نظر گرفته شده و باید به نتیجه برسد.

وی افزود: همچنین موضوع دیگر یارانه سوخت است که باید به نحوی تخصیص یابد که هم به اقشار کم درآمد جامعه فشار وارد نشود و هم جلوی قاچاق سوخت گرفته شود.

لاریجانی تصریح کرد: همچنین مسئله مسکن زوج‌های جوان باید ساماندهی شود، اینکه وزرا در جلسات کمیسیون‌ها شرکت نکنند، معنی ندارد و باید آن‌ها برخورد شود.

وی تاکید کرد: این موضوع را پیگیری کنید و سازمان برنامه، وزارت اقتصاد و مسکن موظف هستند که در جلسه‌ای شرکت کنند تا تصمیم پخته گرفته شود؛ آقای تاجگردون حتما باید در اسرع وقت جلسه‌ای برگزار کند و اعضای دولت شرکت کنند که این کار سامان یابد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید