موبایل ممنوع برای فوتبالیست های انگلیسی !

کدخبر: ۲۸۵۹۰۳
اقتصاد نیوز:بازیکنان انگلیسی تاتنهام و لیورپول قرار گذاشته‌اند که تا شنبه آینده و برگزاری فینال چمپیونزلیگ بین این دو تیم، از طریق موبایل با هم هیچ نوع تماسی نداشته باشند.
موبایل ممنوع برای فوتبالیست های انگلیسی !

به گزارش اقتصاد نیوز، بازیکنان انگلیسی تاتنهام و لیورپول که در تیم ملی انگلیس با هم هم‌تیمی هستند قرار گذاشته‌اند که این هفته، یعنی تا روز شنبه آینده که تیم‌هایشان در فینال بزرگ لیگ قهرمانان، در شهر مادرید به مصاف هم می‌روند، از طریق موبایل با هم هیچ نوع تماسی نداشته باشند.

جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول با اعلام این خبر گفت بعد از آنکه هر دو تیم لیورپول و تاتنهام موفق شدند با ارائه کامبک‌های شگفت‌انگیز در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان به فینال رقابتها راه یابند، بازیکنان انگلیسی این دو تیم پیامهای تبریک زیادی از طریق موبایل برای هم ارسال کردند ولی حالا بازیکنان دو تیم توافق کرده‌اند که بعد از به صدا درآمدن سوت فینال، از این طریق با هم تماس نداشته باشند.

لیورپول

9 نفر از بازیکنانی که روز شنبه در مادرید به میدان خواهند رفت از طرف گرت ساوت‌گیت به فهرست اولیه تیم ملی انگلیس دعوت شده‌اند تا برای حضور در مرحله نهایی لیگ ملتهای یوفا آماده شوند.

از تاتنهام، دله آلی، اریک دایر، هری کین، دنی رز، کیه‌ران تریپیر و هری وینکس به تیم ملی انگلیس دعوت شده‌اند و بازیکنان دعوت شده لیورپولی از سوی ساوت‌گیت هم عبارتند از ترنت الکساندر آرنولد، جو گومز و جردن هندرسون.

هندرسون در این باره گفت:" بعد از برد ما مقابل بارسلونا چند نفر از بچه‌های تاتنهامی تیم ملی به من پیام تبریک دادند و من هم وقتی آنها آژاکس را بردند و فینالیست شدند برای آنها پیام تبریک فرستادم. پیامهای ساده‌ای مثل تبریک می‌گویم، چند هفته دیگر در فینال می‌بینم‌تان".

کاپیتان لیورپول در ادامه گفت:" خب شکی نیست که بعد از فینال ما دوباره با هم صحبت می‌کنیم ولی تا آن موقع فاصله خودمان را حفظ خواهیم کرد".

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید