کشف 1.2 تن مواد مخدر در اصفهان

کدخبر: ۲۸۵۹۱۰
فرمانده انتظامی استان اصفهان از متلاشی شدن 2 باند قاچاق و کشف یک تن و 267 کیلوگرم مواد افیونی در عملیات ظفر 19 توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری فارس، مهدی معصوم‌بیگی اظهار داشت: مأموران مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان با رصدهای مستمر اطلاعاتی خود که به منظور مبارزه قاطع با سوداگران مرگ انجام می‌دهند مطلع شدند که دو باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر قصد دارند محموله بزرگی از مواد افیونی را از راه‌های مواصلاتی استان عبور دهند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: در همین رابطه طرح عملیاتی ظفر 19 برای مقابله با این باندها طراحی و اجرا شد که نهایتاً هر 2 باند شناسایی و تمامی اعضای آن‌ها که 7 نفر بودند توسط مأموران دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: در این عملیات ویژه و منحصربه‌فرد مأموران موفق شدند یک دستگاه اتوبوس مسافربری و 2 دستگاه خودرو پژو 405 و پژو پارس حامل مواد مخدر را توقیف و در بازرسی از آن‌ها یک تن و 267 کیلوگرم مواد افیونی شامل یک‌تن و 249 کیلوگرم تریاک، 16 کیلوگرم حشیش و یک کیلوگرم هروئین کشف کنند.

 معصوم بیگی با بیان اینکه قاچاقچیان قصد داشتند این مقدار مواد را به استان‌های مرکزی و تهران منتقل کنند افزود: با هوشیاری و اشرافیت بالای مأموران پلیس این دو باند قبل از عملی کردن نقشه خود متلاشی و به دست قانون سپرده شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در ادامه یکی از اولویت‌های پلیس اصفهان در سال جاری را مبارزه قاطعانه با سوداگران مرگ عنوان کرد و اظهار داشت: در همین راستا از ابتدای سال تا کنون بیش از 9 تن انواع مواد افیونی کشف و 24 باند تهیه و توزیع مواد مخدر هم متلاشی شدند.

وی با هشدار به سوداگران مرگ گفت: قاچاقچیان بدانند مأموران انتظامی با عزمی راسخ تا سرحد جان در این راه مبارزه می‌کنند و اجازه عرض‌اندام به آنان را نخواهند داد از طرفی دیگر به خانواده‌ها هم توصیه می‌کنم که بیشتر مراقب فرزندان خود باشند تا در دام این بلای خانمان‌سوز نیفتند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید