دلخوری فرهاد مجیدی از فتحی؛ جدایی نزدیک است؟

کدخبر: ۲۸۶۰۲۳
اقتصاد نیوز:اختلاف ها میان فرهاد مجیدی و مدیران باشگاه استقلال به نقطه اوج رسیده و هیچ بعید نیست که فرهاد به دلیل کاهش دایره اختیاراتش از استقلال جدا شود.
دلخوری فرهاد مجیدی از فتحی؛ جدایی نزدیک است؟

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از ایران ورزشی، مجیدی پیش از شروع فصل از مسئولان باشگاه استقلال قول گرفته بود که تیم را خودش ببندد. قولی که فتحی به مجیدی داده گرچه با هیچ یک از موازین باشگاهداری حرفه ای همخوانی ندارد و اساسا مدیر یک باشگاه نباید به کسی که قرار است خودش دستیار باشد چنین اختیاراتی می‌داد اما احتمالا به جهت آنکه سرمربی آینده با بازیکنان داخلی چندان آشنا نیست این تصمیم اتخاذ شده تا به نوعی هم کار جلو بیفتد و هم انتخاب ها بهتر انجام شود.

این توافق به هر شکل انجام شده اما در داخل باشگاه استقلال تحرکاتی در راستای جذب بازیکنان جدید انجام شده که دور از دید فرهاد مجیدی بوده و برخی مسئولان با نظرخواهی از اعضای کمیته فنی به دنبال جذب بازیکنان جدید هستند و مجیدی در جریان جذب بازیکنان جدید نیست. این وضعیت باعث شده تا فرهاد مجیدی دلخوری اش را به مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کند. فرهاد در تماس هایی که مکررا با امیرحسین فتحی و علی خطیر داشته از آن ها بابت اقدام های شان برای جذب بازیکنان جدید گله کرده است. مجیدی حتی به امیرحسین فتحی گفته که مگر قرار نبود من بازیکنان جدید را انتخاب کنم و چرا حالا اعضای کمیته فنی به دنبال بازیکن برای استقلال هستند؟

البته فتحی پاسخی به اعتراض مجیدی نداشته و ظاهرا قصد دارد در خفا و دور از چشم فرهاد کار را جلو ببرد. از سویی اعضای کمیته فنی استقلال اعتقاد دارند که مجیدی نباید در پروسه جذب بازیکنان جدید دخالت کند و آن ها باید در این راستا اقدام کنند که این خود نشان دهنده شکافی است که میان این اعضاء و فرهاد مجیدی شکل گرفته و هیچ بعید نیست که ادامه چنین روندی موجب جدایی مجیدی از استقلال شود.

از سویی مدیرعامل باشگاه استقلال به مجیدی قول داده بود که سرمربی آینده با نظر او انتخاب شود. همین قول و قرار ها هم مانند ماجرای اختیار جذب بازیکنان جدید با نظر مجیدی اقدامی غیر حرفه ای محسوب می‌شود؛ در هرحال پیش تر به مجیدی اطمینان داده بودند که در پروسه انتخاب سرمربی جدید نظرش را اعمال خواهند کرد اما درشرایطی که استقلال در آستانه توافق با استراماچونی قرار دارد از فرهاد مجیدی هیچ نظری خواسته نشده و باشگاه در حال پیش برد مذاکرات خود با این سرمربی خارجی است. یکی از دلایلی که مجیدی را از مذاکرات باشگاه با این مربی ایتالیایی دلخور کرده کارنامه ضعیف مربی ایتالیایی است. ظاهرا فرهاد نام های بزرگ تری را به باشگاه استقلال معرفی کرده بود که باشگاه اقدامی در راستای جذب گزینه های مورد نظر او انجام نداده است.

با توجه به اینکه باشگاه استقلال در آستانه قرارداد با استراماچونی قرارداد، هیچ بعید نیست که مجیدی سرانجام دستیاری این مربی ایتالیایی را نپذیرد ودر شرایطی که در جذب بازیکنان جدید نیز نظری از او خواسته نشده، جدایی اش از باشگاه را اعلام کند. البته تهدید جدایی مجیدی از استقلال بدون شک برای باشگاه استقلال هزینه بر خواهد بود و هیچ بعید نیست که سران این باشگاه تغییر رویه دهند تا مجیدی در این تیم بماند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید